کد خبر: 226571
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
نسل جدید فولکس‌واگن گلف

سرانجام پس از انتشار تصاویر جاسوسی و رندرهای گرافیکی متعدد از نسل جدید فولکس‌واگن گلف، هشتمین نسل این هاچ‌بک محبوب و جذاب در مراسمی باشکوه در ولفسبورگ آلمان به‌صورت رسمی معرفی و رونمایی شد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،سرانجام پس از انتشار تصاویر جاسوسی و رندرهای گرافیکی متعدد از نسل جدید فولکس‌واگن گلف، هشتمین نسل این هاچ‌بک محبوب و جذاب در مراسمی باشکوه در ولفسبورگ آلمان به‌صورت رسمی معرفی و رونمایی شد.

برخلاف انتظار این خودرو دارای طرحی آشنا بوده و شاهد ساختارشکنی در طراحی آن نیستیم. اما این بدان معنا نیست که گلف 2020 از چهره‌ای جذاب و اسپرت برخوردار نبوده، بلکه نسل هشتم این خودرو با بهره گرفتن از زبان طراحی جدید، توانسته است تغییراتی جزئی اما قابل توجه را تجربه کند. طراحی ظاهری این خودرو در نمای جلو با استفاده از چراغ‌های باریک مجهز به نوار LED روشنایی در روز، چهره‌ای خشن‌تر از گذشته پیدا کرده و همین موضوع بر جذابیت‌های ظاهری آن افزوده است. نمای جانبی این خودرو نیز مانند گذشته چندان پیچیدگی ندارد و درنهایت سادگی به نمایش در آمده است. در نمای عقب تغییرات چندانی مشاهده نمی‌شود و چراغ‌ها با ظاهر نسبتا جدید که بی‌شباهت با تیگوان اطلس نیست، تصویر گذشته از فولکس‌واگن گلف را در ذهن تداعی می‌کند. برای نسل جدید گلف طیف گسترده‌ای از پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی با سطوح قدرت مختلف در نظر گرفته شده که همگی از نوع توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت هستند و تعدادی از آن‌ها به سیستم هیبرید 48 ولت نیز مجهز شده‌اند. ، برای نسخه‌های دیفرانسیل جلو این خودرو یک جعبه‌دنده 6 سرعته دستی جدید هم ارائه شده است که موجب کاهش تولید دی‌اکسیدکربن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =