کد خبر: 226834
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

شرکت خودرو الکتریکی لندن LEVC که تحت تملک جیلی چین قرار دارد با یک خودرو تجاری سبک LCV در نمایشگاه فرانکفورت 2019 حضور دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت خودرو الکتریکی لندن LEVC که تحت تملک جیلی چین قرار دارد با یک خودرو تجاری سبک LCV در نمایشگاه فرانکفورت 2019 حضور دارد. این خودرو که نسخه ون «لندن تاکسی» است، از همان تکنولوژی بهبوددهنده بُرد حرکتی تولید ولوو استفاده می‌کند. 
این سیستم از یک پیشرانه 1.5‌لیتر بنزینی و واحدی الکتریکی تشکیل شده و نیروبخش پیشرانه الکتریکی هم مجموعه باتری 31 کیلووات ساعتی است. وقتی‌که هر دو پیشرانه درون‌سوز و الکتریکی وارد مدار شوند بُرد کلی خودرو به 607‌کیلومتر خواهد رسید و البته برد خودرو در حالت تمام الکتریکی نیز بیش از 120‌کیلومتر اعلام شده است. به‌گفته سازنده، هدف این خودرو جلب‌توجه توزیع‌کنندگانی است که در روز حدود 160 کیلومتر را طی می‌کنند. جزئیات کامل این خودرو همزمان با عرضه در سال آینده منتشر خواهد شد اما LEVC می‌گوید راحتی ون جدید مشابه مینی ون‌های لوکس خواهد بود. این خودرو همچنین از سیستم‌های ایمنی فعال متنوعی برخوردار بوده و بالاترین استانداردهای ایمنی تصادفات در جهان را خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =