سوزوکی گرند ویتارا

گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌منظور تعیین تکلیف تعهدات معوق مشتریان خودرو سوزوکی گرندویتارا طرح تبدیل ویژه این محصول را اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، بر این اساس طبق بخشنامه منتشرشده توسط این شرکت، در طرح تبدیل خودرو غیرقابل‌تحویل سوزوکی گرندویتارا، پیشنهادی در دو ماده به خریداران گرندویتارا ارائه شده است.

در پیشنهاد نخست این طرح، خریداران خودرو سوزوکی گرندویتارا می‌توانند یک دستگاه هایما اس۷ با تحویل ۹۰‌روزه و یک دستگاه دنا پلاس تیپ‌یک با موعد تحویل ۳۰ روزه از ایران خودرو دریافت کنند.

پیشنهاد دوم ایران‌خودرو به خریداران سوزوکی گرند ویتارا شامل یک دستگاه هایما اس۵ توربو با تحویل ۱۰ روزه و یک دستگاه دنا پلاس تیپ‌یک با موعد تحویل ۳۰ روزه می‌شود.

قیمت خودروهای ارائه شده در طرح تبدیل سوزوکی گرندویتارا، با نرخ مصوب مهر و آبان سال ۹۷ محاسبه خواهد شد.

خریدارانی که شامل طرح پیشنهادی ایران‌خودرو برای تبدیل خودرو سوزوکی گرند ویتارا می‌شوند، باید هرچه سریع‌تر برای تعیین تکلیف قرارداد خودرو به نمایندگی‌های این شرکت مراجعه کنند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
    0 0
    "....قیمت خودروهای ارائه شده در طرح تبدیل سوزوکی گرندویتارا، با نرخ مصوب مهر و آبان سال ۹۷ محاسبه خواهد شد....." قیمت کدام ماشین با نرخ مهر و آبان محاسبه خواهد شد ؟ با مراجعه به نمایندگی فروش ایران خودرو ،ضمن رد این مطلب به صراحت گفتند قیمت دنا ژلاس به روش"فروش فوری" خواهد بود یعنی قیمت روز محصول
  • علی IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۳
    0 0
    سلام دوستان عزیز در ابتدا باید بدون اغراق بگم که بنظرم سایت شما اگر در زمینه خودرو بهترین نباشه حتما جزئ بهترینهاست. فکر میکنم به عنوان یک رسانه وقتی در این درجه از کیفیت در حال کار هستید، یکی از رسالتهای شما پیگیری و انعکاس درد مردم در این زمینه هست... در مورد این خبری که شما در تاریخ 13/9/98 ثبت کردید : طرح تبدیل خودرو سوزوکی ویتارا به سایر محصولات ایران خودرو؛ ویژه آذر باید عرض کنم که ایرانخودرو متاسفانه دارد با مردم بازی میکند و کسی هم صدایش به جایی نمیرسد!! در همین راستا اگر وقت دارید لطفا این موارد را مطالعه کنید: در خرداد سال 97 بنده خودرو هایما s7 ثبت نام قطعی کردم و کل پولش را پرداخت کردم و قرار بر این بوده که دی 97 تحویل شود.تا الان هرچه تماس میگیرم میگویند به دلیل تحریم امکان تحویل نداریم. حالا چند نکته: 1.چرا بقیه خودروهای چینی یا خارجی چه مدلهای قدیمی چه جدید وارد میشوند و به فروش میروند؟! 2.در سایت دیوار یا باما سرچ کنین شاید بالغ بر 50 نمایندگی ایرانخودرو در حال فروش نقدی هایما از خود ایرانخودرو تحویل به روز هستند!!! 3.طرح تعویض یا تبدیل سوزوکی به هایما و دنا پلاس میدهند!!!! خودروهایی که خود آنهارا به مردم تحویل نمیدهند!!! 4. خود خودروی دنا پلاس های ثبت نامی قبلی با امار بسیار بالا هنوز تحویل نشده (نمایندگی ایرانخودرو گفتند) یا بعضا اگر شده بصورت ناقص مثلا بدون سانروف یا ... تحویل شده. همچنین طرح تعوض دنا پلاس به پژو پارس در حال انجام هست!!!!!! نکته اخر : در خرداد 97 که ماشینم را فروختم و با یک مقدار پس اندازی که داشتم ثبت نام هایما کردم، با همین پولی که حدود 20 ماه در اختیار ایرانخودرو قرار دادم میتوانستم یک هایما s7 مدل 96 ، 10000 کار بخرم و 20 ماه ازش استفاده کنم و الان قیمتش هم با ماشین صفر خیلی فرقی ندارد! بخاطر اعتمادی که به ایرانخودرو کردم نه پولم دستم هست نه 20 ماه ماشینی دارم و نه خبری از ماشین هست!! نمیدانم باید چه کار کنم!! امیدوارم بتوانین کمکی کنین و این موضوع را به نحوی به گوش مسیولین برسونین. ممنون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =