کد خبر: 226970
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
سایپا ۱۵۱

گروه خودروسازی سایپا با هدف تنظیم بازار و شکستن حباب قیمت‌ها، طرح فروش اینترنتی وانت سایپا 131 را از طریق اعتبارات شرکت لیزینگ رایان‌سایپا در روز شنبه 30 آذرماه اجرا می‌کند. 

به گزارش «اخبار خودرو» ،گروه خودروسازی سایپا با هدف تنظیم بازار و شکستن حباب قیمت‌ها، طرح فروش اینترنتی وانت سایپا 131 را از طریق اعتبارات شرکت لیزینگ رایان‌ سایپا در روز شنبه 30 آذرماه اجرا می‌کند. 
در این طرح نیز که از ساعت 10صبح امروز در سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا آغاز خواهد شد، خودرو وانت سایپا 151 به قیمت 40میلیون‌و 330‌هزارتومان عرضه می‌شود که 4میلیون‌تومان از آن در قالب تسهیلات با بازپرداخت یک‌ساله در قالب 3فقره چک 4ماهه دریافت خواهد شد. در این طرح نیز مانند طرح‌های اجرا شده قبلی، محدودیت ثبت‌نام برای افراد کمتر از 18سال، عدم امکان ثبت‌نام بیش‌از یک خودرو برای هر کد ملی، عدم فروش خودرو به کدهای ملی که در 18ماه گذشته از سایپا خودرو درنظر گرفته شده  است تا خودرو به مشتری واقعی فروخته شود. 
بنابر اعلام این شرکت طرح‌های فروش فوری محصولات تا زمان از بین رفتن قیمت‌های کاذب و کم اثر کردن نقش‌آفرینی سودجویانه واسطه‌ها ادامه خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • R IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
    0 0
    یکی نیس بگه رو چه حسابی قیمت این فرغونا رو بردین بالا چرا به عراق میرین 4 میلیون ولی برا ملت خودمون 53 میلیون
  • سیدمحمدرضا عربی IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    چون اجبار هست خوبه
  • اکبر خدادادی پری IR ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۱
    0 0
    اگر واقعا اجرا شود واقعا عالی است من خودم نیازمند هستم من با دو بچه معلول بیکار هستم با این قیمت میتوانم بخرم واز بیکاری نجات پیدا کنم
  • محمد IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
    0 0
    بهتره اون پرایدایی که پارسال موعد تحویلشون بود اونا رو بدن بعد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =