لاستیک رادیال باری -اتوبوسی

فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر در  اردبیل با هدف تولید سالانه 300هزار حلقه لاستیک رادیال باری -اتوبوسی در کشور تا یک‌ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش «اخبار خودرو» ،فاز دوم کارخانه آرتاویل تایر در  اردبیل با هدف تولید سالانه 300هزار حلقه لاستیک رادیال باری -اتوبوسی در کشور تا یک‌ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد.
 به گزارش روزنامه «دنیای‌خودرو»، اکبر بهنام‌جو، استاندار اردبیل در بازدید از فاز دوم واحد تولید لاستیک آرتاویلتایر از تکمیل این واحد تولیدی و عملیاتی شدن آن برای ورود به چرخه تولید خبر داد و گفت: کلیه دستگاه‌های نصب‌شده مراحل آزمایش را طی می‌کنند و کارشناسان این واحد با تلاش شبانه‌روزی بر عملیات اجـــــرایی نظارت دارند.
وی تصریح کرد: این فاز از کارخانه ظرفیت تولید سالانه 300 هزار حلقه لاستیک کامیون و اتوبوس را داراست و در این واحد بیش‌از 400 نفر جذب و مشغول  کار می‌شوند.  استاندار اردبیل اظهار کرد:  به‌ اذعان سرمایه‌گذار این کارخانه، فاز سوم واحد نیز با همکاری دولت و بانک‌ها و با محوریت تولید لاستیک برای ماشین‌های راهسازی اجرا می‌شود. بهنام‌جو گفت: درحال‌حاضر بیشتر لاستیک موردنیاز ماشین‌های راهسازی از خارج کشور وارد می‌شود و با راه‌اندازی واحد تولید لاستیک این خودروها در داخل، 85درصد نیاز داخلی از این کارخانه تامین می‌شود.
در همین زمینه محمدرضا تقی‌گنجی، مدیرهماهنگی گروه صنعتی رازی در گفت‌وگو با روزنامه ‌«دنیای‌خودرو» از آغاز تولید آزمایشی 9سایز تایر رادیال اتوبوسی،‌کامیونی،‌کامیونتی و وانت‌بار در این کارخانه خبر داد و گفت: این مجموعه که به‌عنوان دومین واحد تولید تایرهای رادیال باری-اتوبوسی درکشور پس از بارز ایجاد شده است، با سرمایه‌گذاری 100میلیون دلاری گروه صنعتی رازی ایجاد شده و در حال حاضر تولید آزمایشی آن درحال انجام است. وی با تاکید بر اینکه این مجموعه حداکثر ظرف یک‌ماه آینده با حضور  رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد، گفت: محصول نهایی و قابل‌عرضه به بازار نیز از 20دی ماه در خط تولید آرتاویل تایر تولید و با نام و نشان تجاری جدید به بازار عرضه خواهد شد. 
وی با تاکید بر اینکه برای ساخت این کارخانه از  منابع صندوق ذخیره ارزی و منابع ارز دولتی استفاده نشده است، بیان کرد: تمامی سرمایه‌گذاری صورت‌گرفته در این واحد تولیدی توسط سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی صورت گرفته است. 
گنجی ظرفیت تولید در کارخانه جدید تولید تایرهای TBR در اردبیل را روزانه هزار حلقه تایر در 9سایز مختلف اعلام کرد که با شروع عرضه به بازار می تواند 30درصد از نیاز بازار را تامین کند. 
وی اظهار امیدواری کرد مسئولان وزارت صنعت، معدن‌وتجارت برای حمایت از تولید ملی به ویژه دو مجموعه بارز و  آرتاویل‌تایر و با توجه به واردات سنگین تایرهای باری-اتوبوسی از چین،‌ تعرفه واردات این کالا را از 5 به 26درصد سابق تغییر دهند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین اسدی IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
    0 0
    بنده چهار سال در حوزه تعالی سازمانی افتخار خدمت در کنار مدیران وکارکنان ارزشمند ارتا ویل تایر را دارم امروز که این کارخانه با زحمات سرمایه گذاران الحمدالله راه اندازی وموجبات کار وتولید واشتغال را فراهم اورده باعث شادی روزافزون شده است را به مدیران کارکنان سرمایه گذاران واستان اردبیل تبریک گفته وارزوی توفیق روزافزون داشته وامادگی خود را جهت هرگونه خدمت به کیفیت تولید اعلام می دارم موفق باشید حسین اسدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =