محصولات سایپا

گروه خودروسازی سایپا پیش فروش نقدی هفت محصول خود را به صورت "صرفا" اینترنتی از روز پنجشنبه، پنجم آذرماه آغاز خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو» ، در این طرح پیش فروش که از ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه آغاز خواهد شد هفت محصول کوییک، کوییک.آر، ساینا، تیبا۲، تیبا صندوقدار، تیبا۲پلاس و وانت سایپا۱۵۱ به صورت اینترنتی عرضه خواهد شد.
مبلغ پیش پرداخت برای ثبت نام در طرح فروش این محصولات از ۳۴۷ ریال برای کوییک.آر تا ۱۸۷ میلیون ریال برای وانت سایپا۱۵۱ متغیر است. ضمن اینکه سود مشارکت ۱۵ درصدی و سود انصراف ۱۲ درصدی نیز برای این مبالغ در نظر گرفته شده است.
زمان تحویل این محصولات نیز براساس برنامه‌ریزی تولیدی محصولات گروه خودروسازی سایپا مشخص شده و به جز تیبا۲پلاس که در دی ماه ۹۹ تحویل خواهد شد، سایر محصولات در تابستان و پائیز سال آینده تحویل خریداران خواهند شد.
هموطنان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون این طرح پیش فروش محصولات می توانند به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • صادق ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
    0 0
    واقعا طرح مسخره ای هست واسه من که یک حقوق بگیرم و مصرف کننده صد در صد خودرو، دیگه دارم بازنشست میشم ولیکن هنوز نتونستم یک خودرو واسه خانواده ام بخرم،اگه مسئولان سیاست گذار فروش خودرو انصاف بخرج میدادند و کمی فکر بودند به کارمندان و کارگرانی که فاقد خودرو هستند(شاغل در بخش دولتی یا غیر دولتی) با اولویت فروش فوری میکردند و اصلا تا 5 سال هم حق فروش به ما نمیدادند باور کنیدتا حد زیادی خانواده این کارمندان بینوا که سالهاست خودرو ندارند یا هیچوقت نداشته اند ممنون مسئولان بودند ولیکن چه کنیم این فروش های اینترنتی فقط خودروها رو نصیب دلال میکنه و بس!!!!!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =