انبار مرکزی قطعات شرکت «مدیران‌ خودرو»

در این انبار تمام قطعات موردنیاز خودروهای ام‌وی‌ام و چری اعم‌از تندمصرف‌ها، میان‌مصرف‌ها و کندمصرف‌ها با ضریب تامین بیش‌از ۹۰درصد فراهم بوده که این موضوع می‌توانند اطمینان خاطری به مشتریان و دارندگان این خودرو بدهد

 شرکت صنایع خودروسازی مدیران با هدف تولید و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه صنعت خودرو، در سال ۱۳۸۱ در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه‌اندازی شد. این شرکت که همواره در‌راستای احترام به حقوق مشتریان خود تلاش‌می‌کند، در این روزها که صنعت خودرو با مشکلات عدیده‌ای مواجه است، تدابیر لازم برای تامین قطعات یدکی و ارائه خدمات پس از فروش استاندارد به مشتریان خود اندیشیده.

بر همین اساس صبح روز سه شنبه نشست خبری با حضور قائم‌مقام مدیرعامل شرکت مدیران‌خودرو، مدیرعامل خدمات پس از فروش، معاون مدیرعامل خدمات پس از فروش و مدیر فروش و بازاریابی برند چری و ام‌وی‌ام در حضور اصحاب رسانه‌ برگزار شد.

پس از آن نیز به‌منظور آشنایی بیشتر مشتریان با روند ارائه خدمات پس از فروش و همچنین مطلع شدن از وضعیت انبار مرکزی قطعات این شرکت، بازدیدی با حضور مدیران این شرکت صورت گرفت.

در ابتدای این مراسم نشستی با حضور مدیران ارشد خدمات پس از فروش این شرکت برگزار شد که در آن مباحثی پیرامون چگونگی تامین قطعات باتوجه به شرایط فعلی، روند ترخیص و تامین قطعات موردنیاز مشتریان و مسائلی درخصوص گارانتی خودروهای ام‌وی‌ام و چری مطرح شد.

در این‌خصوص محمدحسن گرمان، مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران‌خودرو در ابتدا با‌توجه به موضوع کلی نشست، توضیحاتی درباره روند فعالیت‌های واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران‌خودرو ارائه داد.

وی با بیان این موضوع که در‌حال‌حاضر مدیران‌خودرو نسبت‌به سایر خودروسازان داخلی شرایط بسیار بهتری دارد، گفت: شرکت مدیران‌خودرو از ماه‌ها پیش‌از آغاز تحریم‌ها، پیش‌بینی‌های لازم درزمینه تامین قطعات موردنیاز خود را کرده بود و ضریب تامین قطعات یدکی را به بالاترین حد ممکن ارتقا داد. همچنین شریک چینی ما به‌دلیل سرمایه‌گذاری‌های کلانی که در ایران انجام داده (با وجود مشکلات فراوان درخصوص مبادلات مالی و تبادلات بین‌المللی) به تعهدات خود پایبند است. که این امر یکی از نقاط قوت‌مجموعه ما به‌شمار می‌رود.

سردار توفیقی‌آذر، معاون مدیرعامل خدمات پس از فروش نیز در این‌باره بیان کرد: باتوجه به تدابیر اندیشیده‌شده توسط مدیران ارشد شرکت، در‌حال‌حاضر هیچ مشکلی بابت تامین قطعات یدکی هیچ کدام از محصولات ام‌وی‌ام‌ و چری وجود ندارد. این در حالی است که اکنون بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو در بحث تامین قطعات و ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان خود با مشکلات اساسی مواجه شده‌اند.

وی در ادامه در پاسخ به‌سوال خبرنگاران حاضر در جمع درخصوص مدت زمان خواب خودرو در نمایندگی‌های مدیران‌خودرو گفت: درحال‌حاضر با‌توجه به قوانین حاکم بر فعالیت شرکت‌های خدمات پس از فروش، خودروها باید طی ۴۸‌ساعت به مشتریان تحویل داده شوند. اما موارد خاص نظیر تعمیر موتور و گیربکس که زمان بیشتری را طلب می‌کند، حداکثر طی ۵ روز خودرو به مشتریان تحویل داده می‌شوند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار «دنیای‌ خودرو» درخصوص وضعیت خودروهایی که دوره گارانتی آن‌ها به پایان رسیده‌ است، افزود: از آن‌جاکه بیش‌از ۱۵‌سال از آغاز فعالیت شرکت مدیران‌خودرو می‌گذرد، بسیاری از محصولات این شرکت دوره گارانتی‌شان به پایان رسیده است و نمی‌توانند از خدمات پس از فروش استاندارد شرکت بهره‌مند شوند، اما از آن‌جاکه اولویت شرکت، رفاه و رضایت‌مندی مشتریان است، درنظر داریم پکیج‌های ارتقا و تمدید گارانتی را به مشتریانی که قصد دارند از خدمات شرکت بهره‌مند شوند، ارائه دهیم. این پروژه هم‌اکنون در‌حال تدوین و بررسی است و به‌زودی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

اپلیکیشن مدیران‌ خودرو، در یک قدمی عرضه

یکی از جدیدترین اقدامات واحد خدمات پس از فروش شرکت مدیران‌خودرو، راه‌اندازی اپلیکیشن مدیران‌خودرو است. این امر درراستای سرویس‌دهی سریع‌تر و ارتباط بهتر با مشتریان صورت گرفته است. ازجمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به مواردی از قبیل نوبت‌دهی آنلاین، ارسال نظرات و پیشنهادات مشتریان، ثبت شکایات، صدور و رویت فاکتور سرویس‌های انجام‌شده در نمایندگی، درخواست امدادخودرو، پیگیری درخواست و همچنین استعلام قیمت قطعات یدکی در شبکه فروش نمایندگی‌ها اشاره کرد.

این اپلیکیشن تا پایان سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و به‌عنوان امری تسهیل‌دهنده در زمینه رفاه و آسایش مشتریان، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

بازدید از انبار مرکزی قطعات شرکت مدیران‌ خودرو

انبارمرکزی قطعات شرکت مدیران‌خودرو با بیش‌از ۴۰هزارمترمربع فضای سوله‌ای و محوطه باز، پایگاه اصلی دپو و توزیع تمام قطعات یدکی محصولات ام‌وی‌ام و چری است. بر این اساس شرکت مدیران‌خودرو روز گذشته شرایطی را فراهم کرد تا خبرنگاران و اصحاب رسانه بتوانند بار دیگر از انبار مرکزی قطعات این شرکت بازدید و پتانسیل بالای آن را در زمینه تامین قطعات و ارائه خدمات به مشتریان را ارزیابی کنند.

در این انبار تمام قطعات موردنیاز خودروهای ام‌وی‌ام و چری اعم‌از تندمصرف‌ها، میان‌مصرف‌ها و کند‌مصرف‌ها با ضریب تامین بیش‌از ۹۰درصد فراهم بوده که این موضوع می‌توانند اطمینان خاطری به مشتریان و دارندگان این خودرو بدهد که با خیالی آسوده در جاده‌های کشور تردد کنند. زیرا ناوگان امدادی این شرکت با دارا بودن بیش‌از ۱۳۰‌دستگاه خودرو امداد فعال، آماده خدمت‌رسانی در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ایام سال به خودروهای ام‌وی‌ام و چری هستند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =