ايران خودرو

با توجه به‌اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم ‌کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت‌نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب‌ تر برای ثبت‌نام، گروه صنعتی ایران‌خودرو به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمزعبور و اضافه ‌کردن آن به‌فرآیند ثبت‌نام اینترنتی اقدام کرد

به گزارش «اخبار خودرو»، ایران‌خودرو در راستای جلب رضایت مشتریان طی دوماهه اخیر بیش از ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است که این روند با افزایش شمارگان تولید با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

محسن ناقدی، قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو درحوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش گفت: «گروه صنعتی ایران‌خودرو موفق شد با همدلی قطعه‌سازان تعداد تولید در دو بخش سواری و تجاری آذرماه امسال را نسبت به‌آذرماه سال گذشته به‌میزان ۱۰۱ درصد افزایش دهد.» وی افزود: «ایران‌خودرو هیچ‌گونه تعهد معوقه‌ای در فروش‌های فوری خود ندارد و خودروهای فروش‌رفته در این طرح‌ها به‌روز شده است.»

ناقدی تاکید کرد: «‌باافزایش تیراژ تولید، به‌بخش مهمی از تعهدات معوق درقبال مشتریان تا پایان اسفندماه عمل خواهیم کرد و پیش‌بینی می‌کنیم تا خردادماه سال آینده تمامی تعهدات معوق به‌صفر برسد.»

قائم‌مقام مدیرعامل ایران‌خودرو درحوزه بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش خاطرنشان کرد:‌ «درحال حاضر تعهد معوق درطرح‌های پیش‌فروش در ۱۲مدل خودرو برای مشتریان حقیقی نداریم.»

فروش خودرو به‌ روش اینترنتی 

وی درخصوص فروش خودرو به‌روش اینترنتی اظهار داشت:‌ «با توجه به‌اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم ‌کردن ضریب تاثیر اینترنت پرسرعت درفرآیند ثبت‌نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب‌تر برای ثبت‌نام، گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمزعبور و اضافه‌کردن آن به‌فرآیند ثبت‌نام اینترنتی اقدام کرد.»

ناقدی افزود: «‌درحال‌حاضر طرح پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو با تعریف کد کاربری و رمز عبور برای متقاضیان انجام می‌شود. دراین طرح که برای نخستین‌بار متقاضیان ملزم به‌تعریف کد کاربری و رمز عبور برای ورود به‌سایت فروش شده‌اند، علاوه بر کاسته‌شدن از ترافیک درصف متقاضیان، روند ثبت‌نام در بازه زمانی طولانی‌تری ادامه دارد.»

وی درزمینه عرضه محصولات جدید ایران‌خودرو به‌بازار گفت: «‌ایران‌خودرو برنامه‌های خوبی درتوسعه محصولات جدید دارد که درسال جاری یک یا دو محصول رونمایی می‌شود.»

جلسات هفتگی هیات‌مدیره ایران‌ خودرو

درهمین‌حال، جلسه هیات‌مدیره ایران‌خودرو این‌بار به‌میزبانی شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) برگزار شد. براساس دستور مدیرعامل ایران‌خودرو، جلسه هیات‌مدیره این شرکت هرهفته در یکی از شرکت‌های تحت پوشش با هدف آشنایی بیشتر،‌ تبادل نظر و هم‌افزایی بین هیات‌مدیره و شرکت‌های تابعه تشکیل می‌شود .

برمبنای این گزارش، اعضای هیات‌مدیره ایران‌خودرو از توانمندی‌ها و دستاوردهای شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو از جمله دنای هیبرید، دناپلاس توربو با گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک، سمند سورن با موتور دیزلی، ون وانا با موتور EF۷ توربو و موتور ملی EF۷ پلاس اسپرت بازدید کردند.

همچنین دراین بازدید گزارشی از نقشه راه توسعه محصولات جدید و قوای محرکه ایران‌خودرو برای اعضای هیات‌مدیره این شرکت خودروسازی تشریح شد. شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو درزمینه توسعه سامانه‌های انتقال‌قدرت شامل موتور و جعبه‌دنده، از مرحله طراحی تا شروع تولید بر آن نظارت دارد.

ایپکو، یکی از شرکت‌هایی است که موفق به‌کسب عنوان دانش‌بنیان از معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری شده است. هدف اصلی ایپکو، تحقیق‌وتوسعه برای کاهش مصرف سوخت و انتشار آلاینده‌ها به‌ویژه با استفاده از توسعه موتورهای گازسوز است. این گزارش حاکی است؛ ایران درزمینه طراحی موتور صاحب دانش فنی شده و این‌کار از طریق شرکت تحقیق، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو انجام شده و حاصل بیش از دودهه کار همین مرکز است‌.

تداوم ارائه خدمات به‌مشتریان در روزهای جمعه

همسو با این اقدامات، شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو که در راستای تکریم مشتریان و تسهیل در ارائه خدمات از تابستان امسال روزهای جمعه را به‌شیفت کاری تعمیرگاه‌های منتخب این شرکت افزوده بود، ارائه این خدمات را تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید کرد.

معاون خدمات پس‌از فروش ایساکو دراین‌باره گفت: «این مجموعه اجرای طرح‌هایی را که باعث تسهیل و تسریع درخدمت‌رسانی به‌مشتریان می‌شود، به‌صورت مستمر در برنامه خود دارد و این طرح‌ها متناسب با موقعیت‌ و مناسبت‌های خاص کشور به‌منظور همراهی بیشتر با دارندگان محصولات ایران‌خودرو در دستور کار قرار می‌گیرد.»

وی افزود:‌ «آمارها نشان می‌دهد طرح خدمات‌رسانی در روزهای جمعه با استقبال گسترده مشتریان مواجه شده است. از این رو، در حال بررسی امکانات و شرایط هستیم که این طرح تا پایان سال تداوم داشته باشد.»

وردینی تصریح کرد:‌ «علاوه‌بر امکان پذیرش خودرو در روزهای جمعه درنمایندگی‌های منتخب، برخی نمایندگی‌های این شرکت نیز همچنان به‌صورت دو شیفت به‌ارائه خدمات خود ادامه می‌دهند؛ شرکت ایساکو با دارا بودن بیش از ۷۰۰ نمایندگی مجاز به‌عنوان گسترده‌ترین شبکه خدمات درسراسر کشور، به‌لحاظ زمان ارائه خدمات نیز در کشور پیشرو است.»

وی خاطرنشان کرد: «طرح‌های مذکور با نیازسنجی موارد ثبت‌شده توسط هموطنان درمرکز پاسخگویی ایران‌خودرو و سایر کانال‌های ارتباطی طرح‌ریزی و اجرا می‌شود.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هادی رشیدی فر IR ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 1
    سلام پژو2008ثبت نام کردم تحویل آن ابان97بوده ولی هنوز تحویل تدادند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =