کد خبر: 227103
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
جنسیس GV80

نسخه تولیدی این محصول معرفی شده است که نشان می‌دهد جنسیس عزم راسخی برای رقابت با شاسی‌بلند لوکس موجود در بازار دارد. به همین منظور به‌تازگی تصاویر و اطلاعات اولیه‌ای از جنسیس GV80 منتشر شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، بیش از 2سال از معرفی نسخه مفهومی شاسی‌بلند جدید جنسیس می‌گذرد. اما اکنون نسخه تولیدی این محصول معرفی شده است که نشان می‌دهد جنسیس عزم راسخی برای رقابت با شاسی‌بلند لوکس موجود در بازار دارد. به همین منظور به‌تازگی تصاویر و اطلاعات اولیه‌ای از جنسیس GV80 منتشر شده است.

بر این اساس حرف V موجود در نام این محصول برگرفته از کلمه versatility به‌معنی تطبیق‌پذیری و کاربردی بودن GV80 است. طراحی ظاهری و چهره نهایی این محصول تفاوت چندانی با نسخه مفهومی نداشته و از یک جلوپنجره بزرگ شش ضلعی برخوردار است. چراغ‌های اصلی این خودرو نیز مانند مدل سدان جنسیس G90، از دو ردیف LED برخوردار بوده که سبک جدیدی از طراحی چراغ را به نمایش در آورده، تاکنون سه نوع پیشرانه برای GV80 پیش‌بینی شده است. مدل دیزل دارای موتور V6 توربو با حجم ۳ لیتر خواهد بود تا قدرت ۲۸۰ اسب‌بخار و گشتاور ۵۹۰ نیوتون‌متر فراهم کند و رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت در زمان 8.6‌ثانیه ممکن شود. ارزان‌ترین نمونه با پیشرانه بنزینی 5.2‌لیتر توربوشارژ نیز تولید خواهد شد تا قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۲۲ نیوتون‌متر، GV80 را 9.6‌ثانیه بعد از شروع حرکت به سرعت ۱۰۰کیلومتربرساعت برساند. قدرتمندترین نسخه مجهز به پیشرانه‌ ۳لیتری توربوشارژ، قدرت ۳۸۰اسب‌بخار و گشتاور ۵۳۰نیوتون‌متر خواهد بود و شتاب‌گیری صفر تا ۱۰۰کیلومتربرساعت 7.5 ثانیه فراهم خواهد کرد. قیمت نهایی این محصول اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود قیمت پایه آن از 45 هزار دلار آغاز شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =