کد خبر: 227157
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
کارلوس‌ گون

گروهی از دادستان‌ های کشور لبنان قرار منع‌ خروج برای مدیر سابق نیسان از لبنان صادر کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»، این گروه به‌ درخواست اینترپل اشاره کرده و مدعی شده‌اند پرونده او باید مورد بررسی قرار گیرد. گون ۶۵ ساله از ژاپن خود را به‌ لبنان رسانده؛ کشوری که خانه پدری او به‌حساب می‌آید و به‌نظر می‌رسد در آن آزادی عمل داشته باشد.

اما مقامات قضایی لبنان روز چهارشنبه گون را مورد بازخواست قراردادند تا در جریان پرونده او قرار گیرند. همچنین پرونده‌ای عمومی علیه او مبنی‌بر عدم شفافیت قانونی باز کرده‌اند.

این گروه از ژاپن درخواست کرده‌اند پرونده گون را دراختیار آن‌ها قرار دهند و البته درمیان پرونده به‌غیر از اتهامات، مدارک علیه او را نیز در اختیارشان بگذارند.

«کارلوس ابوجائوده» یکی از قضات این پرونده به‌رسانه لبنانی «MTV» گفته است: «گون هنگام توضیح درباره پرونده‌اش کاملا راحت بود و البته از آن مهم‌تر اینکه او از پیگیری پرونده‌اش دربیروت کاملا احساس رضایت می‌کند؛ مخصوصا از زمانی که به او فضایی برای بیان نظرات خودش داده شد.»

طی کنفرانس روز چهارشنبه در بیروت، گون به‌سیستم قضایی ژاپن حمله کرد و نقدهایی زیادی به آن‌ها وارد دانست. به‌همین خاطر نیز او اعلام آمادگی کرده مدت‌زمان زیادی را درلبنان بماند. البته اعضای تیم حقوقی وی درحال فشار به‌او هستند که به‌ فکر خروج از لبنان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =