کد خبر: 227206
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۸
چانگان UNI-T

چانگان به تازگی از جدیدترین محصول خود که یک کراس‌اوور آینده‌نگر و مدرن محسوب می‌شود، پرده‌برداری کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،چانگان به تازگی از جدیدترین محصول خود که یک کراس‌اوور آینده‌نگر و مدرن محسوب می‌شود، پرده‌برداری کرده است.

طبق اعلام این شرکت UNI-T نخستین سری از محصولات جدید این برند، از طرحی علمی و پیشرفته برخوردار است. در نمای جلو شاهد جلوپنجره بدون‌مرزی هستیم که از المان‌های الماس‌گونه در مرکز شکل گرفته و به طرفین متمایل شده است. درنهایت  این جلوپنجره با چراغ‌های اصلی ادغام می‌شود و طرحی تهاجمی را پدید می‌آورد. در پروفیل جانبی، خط سقف که بعد از عبور از ستون B شیب‌دار می‌شود همراه با خط کمر برجسته، نمای بسیار اسپرت و چشمگیری ایجاد کرده است. در همین حال، طرح دورنگ بدنه به همراه دستگیره‌های مخفی درها و رینگ‌های چند پره، به شخصیت جوان‌پسند خودرو افزوده‌اند. 
در عقب UNI-T هم چراغ‌های چندضلعی باریکی دیده می‌شود که با جا پلاک ذوزنقه‌ای هماهنگی کاملی دارند. درهمین‌حال، سر اگزوزهای بزرگ با شکلی جذاب که از دو طرف سپر بیرون آمده‌اند به همراه اسپویلر بزرگ با شکلی منحصربه‌فرد، شخصیت قدرتمند و اسپرتی به کراس‌اوور جدید چانگان بخشیده‌اند. تاکنون اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی این کراس‌اوور جدید منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود چانگان UNI-T از پیشرانه‌های جدید 1.5لیتری توربو و 2لیتری توربو سری Blue Whale بهره‌مند شود. 
پیش از این مدیران چانگان اعلام کرده بودند در نمایشگاه ژنو 2020 محصول جدید خود را به‌صورت رسمی معرفی و رونمایی خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانیم AE ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۵
    0 1
    جان عزیزتون انقدر از اربه های مرگتون تعریف و تمجید نکنید چانگان یه خودرو چینی هستش که اگه سرعت بالایی داشته باشی و بخای یهویی ترمز بزنی باپای چپ مخصوصا در یک صدم ثانیه واژگون میشه درثانی گیربکسهاشون افتضاحه صفرش که یکسره مشکل داره مردم تو نمایندگیها اسیرن لطفا انقدر به این ارابه های مرگ جو ندید که باعث افزایش قیمتش میشه دیروز یه آگهی دیدم چاتگان ۵۰۰تا کارکرده رو زده ۲۶۰ ملیون در حالی که قیمتشو تو بازار ۲۱۵ تومن اعلام کردن چرا کسی نیست جلو این جوسازی هارو بگیره
  • بهادر IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۶
    0 1
    جان مادرتون دست برداريد با اين تبليغاتتون،مردم هم خيال ميكنن لامبورگيني تبليغ ميكنيد،سر راديات ماشين چيني گير نمياد،چرا مردم مثل من اسير ميكنيد با اين كاراتون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =