وروس‌کمندانت

خودروساز لوکس روسی با نام اوروس‌موتورز چندی پیش اعلام کرد قصد دارد سبد محصولات خود را با اضافه کردن مینی‌ون و شاسی‌بلندی لوکس گسترش دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، خودروساز لوکس روسی با نام اوروس‌موتورز چندی پیش اعلام کرد قصد دارد سبد محصولات خود را با اضافه کردن مینی‌ون و شاسی‌بلندی لوکس گسترش دهد.

بر این اساس به‌تازگی تصاویری از اوروس‌کمندانت با پوشش استتاری منتشر شده است که نشان می‌دهد این شاسی‌بلند لوکس روسی بسیار شبیه رولزرویس کولینان طراحی شده است. پوشش استتاری سبک این خودرو به‌گونه‌ای است که به‌آسانی می‌توان متوجه جزئیات طراحی آن شد. بر این اساس می‌توان گفت بسیاری از المان‌ها در این خودرو از کولینان الهام گرفته‌اند. کمندانت با بهره‌گیری از سدان لوکس این شرکت یعنی سنات، توانسته است پا به عرصه بگذارد. بر این اساس طبق تصاویر منتشرشده، فضای داخل کابین آن بسیار نزدیک به سنات است. به‌همین‌دلیل، انتظار می‌رود کمندانت هم به همان پیشرانه 4.8 لیتری V8 هیبرید سنات مجهز باشد که 600 اسب‌بخار قدرت و 880نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. طبق اعلام مدیران این شرکت، اوروس‌موتورز در سال 2020 قصد دارد حدود 200 دستگاه از این خودرو را ویژه مقامات دولتی تولید کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =