کد خبر: 227271
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
هاوال H2

شرکت بهمن‌موتور که هفته گذشته از طرح تبدیل هاوال H2 به سایر محصولات این شرکت خبر داده بود، به‌تازگی از امکان تبدیل این خودرو به مزدا 3 نیز خبر داده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت بهمن‌موتور که هفته گذشته از طرح تبدیل هاوال H2 به سایر محصولات این شرکت خبر داده بود، به‌تازگی از امکان تبدیل این خودرو به مزدا 3 نیز خبر داده است. بر اساس بخشنامه منتشرشده، مشتریانی که نسبت‌به ثبت‌نام این خودرو اقدام کرده بودند و موعد تحویل خودرو آن‌ها مهر و آبان 98 بوده، می‌توانند تا 15بهمن یا تا زمان تکمیل ظرفیت نسبت‌به تبدیل خودرویشان به یک دستگاه مزدا 3، دو دستگاه وانت کارا تک‌کابین یا به دو دستگاه وانت کارا دوکابین، یا به یک دستگاه پیکاپ کاپرا یا یک دستگاه بسترن B30 اقدام کنند. 
شرایط این بخشنامه صرفا به‌دلیل بروز محدودیت‌های تولید این محصول تعریف شده و به اختیار و درخواست مشتریان قابل‌اقدام است. بنابراین انصراف از قرارداد قبلی، شرط اساسی تبدیل خواهد بود. در مبالغ قابل‌پرداخت توسط مشتری، کلیه موارد مرتبط با سود مشارکت و جرایم دیرکرد؛ مطابق ضوابط و آیین‌نامه‌ها محاسبه و منظور شده است. مشتریان برای تبدیل، می‌توانند به سازمان فروش شرکت بهمن‌موتور مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =