کد خبر: 227455
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
خودروی ام جی 360

مدیر فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان، شیوه واگذاری 746 دستگاه خودروی ام جی 360 را تشریح کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مدیر فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان، شیوه واگذاری 746 دستگاه خودروی ام جی 360 را تشریح کرد.

رضا ظروفیان، مدیر فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان گفت: طبق مدارک ارائه شده به مراجع ذیصلاح، شرکت صنعت خودرو آذربایجان از ابتدای همکاری با شرکت سایک موتور چین و با توجه به مجوزهای پیش فروش اخذ شده از وزرات صمت، خرید قطعات منفصله تولیدی به میزان تعداد پیش فروش شده را انجام داد؛ ولی متأسفانه به دلیل همزمانی با اعمال محدودیت تحریم‌ها تنها قادر به انتقال ۲۱۵۴ دستگاه قطعات منفصله خودرو ام جی ۳۶۰ در مراحل مختلف زمانی تا پایان فروردین ماه سال ۹۸ به کشور شد.

وی افزود: تعداد ۱۴۰۸ دست از این قطعات پس از طی مراحل تولید، تکمیل و به مشتریان تحویل داده شد. اما متأسفانه با توجه به محدویت‌های یاد شده امکان تولید و تکمیل تعداد ۷۴۶ دستگاه از این خودروها که در آخرین محموله‌های واصله به کشور وارد شده بود به دلیل نواقص عمده و ساختاری فراهم نشد.

ظروفیان در ادامه ضمن اشاره به نظارت دقیق تعزیرات حکومتی بر روند تولید و تخصیص این ۷۴۶ دستگاه خودرو باقی مانده، اظهار داشت: مقرر شد تا شرکت به منظور صیانت از حقوق خریداران و مطابق با نوبت‌های ثبت شده در سیستم فروش، اقدام به تخصیص این خودروها کرده و با نظارت کامل تعزیرات حکومتی تهران خودروهای ناقص روند تکمیل را طی کرده و به خریداران محترم تحویل شوند.

وی در ادامه افزود: عملیات اطلاع رسانی و دعوت از مشتریان با نظارت مستقیم تعزیرات و طبق شرایط ابلاغی و براساس اسناد مثبوت در سیستم فروش انجام خواهد شد.

مدیر فروش شرکت صنعت خودرو آذربایجان، اظهار کرد: تأمین نواقص خودروهای مذکور مسأله‌ای زمان بر بوده و تأمین قطعات ناقص به صورت تدریجی و در شرایطی خاص انجام و وارد مجموعه تولیدی می‌شود.

ظروفیان در پایان افزود: شرکت صنعت خودرو آذربایجان با اقتدار به فعالیت خود ادامه می‌دهد و به زودی اخبار خوشی مبنی بر معرفی و جایگزینی محصولاتی با کیفیت به اطلاع عموم خواهد رسید که به جهت کیفیت بالای آن قطعاً" رضایت مشتریان را به دنبال خواهد داشت.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی US ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    5 0
    خودرو سازی آذربایجان در یک کلام دزدی تو روز روشن میکنه هر روز یه دروغ جدید
  • احسان US ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۶
    2 0
    ماشین خوبیه
  • پرهام IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۳
    3 0
    همه این حرفهاشعاره یعنی۲سال پیش همین اقای ظریفیان میگفت۱۰برابرپیش فروش قطعه موجودی درست بود که اینم درست باشه.خودموبدبخت کردم۲ساله تمام زندگیمودادم دست اینها
  • مهدی IR ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۶
    2 0
    تو شهریور ماه جلوی حدودا 200نفر معترض نماینده شرکت معاون وزیر صمت ونماینده سازمان حمایت قول دادن 100%ظرف یک هفته خودرو جایگزین معرفی میکنن ولی زیر قولشون زدن بدون هیچ توضیح و عذرخواهی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =