کد خبر: 227764
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

برندهایی نظیر مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و و تسلا همزمان با قرنطینه شدن برخی شهرهای چین، از سایت‌های فروش آنلاین خودرو پرده‌برداری کرده‌اند. 

  به گزارش «اخبار خودرو»، با شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور چین، بسیاری از برندهای خودروسازی در این کشور مجبور به تعطیلی فروشگاه‌ها و کارخانه‌های خود شده‌اند. از‌این‌رو برندهایی نظیر مرسدس‌بنز، ب‌ام‌و و تسلا همزمان با قرنطینه شدن برخی شهرهای چین، از سایت‌های فروش آنلاین خودرو پرده‌برداری کرده‌اند. 
در‌واقع این شرکت‌ها برای حفظ بقا در بازار این کشور اقدام به راه‌اندازی سیستم فروش آنلاین خودرو و تحویل در منزل خریداران کرده‌اند. حال به‌تازگی شیوه فروش به برندهای چینی هم سرایت کرده و جیلی از راه‌اندازی سامانه فروش آنلاین خود خبر داده است. براساس اعلام این شرکت، مشتریان می‌توانند از طریق وبسایت جیلی خودرو مورد‌نظر خود را سفارش داده و امکان تست خودرو نیز از خانه تا محل هماهنگ و با نمایندگی‌های شرکت فراهم شده تا خریداران با آسودگی خاطر اقدام به خرید خودرو موردنظر خود کنند. 
بررسی‌ها نشان می‌دهد میزان فروش خودرو در چین طی 16روز فوریه در مقایسه با سال گذشته 92درصد افت داشته است. ویکتور یانگ، مقام ارشد شرکت جیلی گفت: «افزایش فروش آنلاین باعث می‌شود مشتریان مستقیما با خودروساز ارتباط داشته باشند و در صورت استقبال مشتریان، به فروش آنلاین خود ادامه خواهیم داد.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =