کد خبر: 228155
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
نسخه نهایی هنسی ونوم F5

تغییرات این خودرو نسبت‌به ونوم F5 زردرنگ که بعدا دیده شد چندان زیاد نیست اما اگر نگاه دقیق‌تری داشته باشید می‌توانید تغییراتی را به‌ویژه در سپر جلو و چراغ‌ها ببینید.

 به گزارش «اخبار خودرو​»،کمپانی هنسی که فعالیت خود را در بخش تیونینگ خودروهای مختلف دنبال می‌کند، چند سالی است نوید تولید هایپرکار به‌نام ونوم F5 را به هواداران خود داده اما تاکنون هیچ‌یک از 24 دستگاه فروخته‌شده را به مشتریان خود تحویل نداده‌اند، اما به‌تازگی رندرهای کامپیوتری و همچنین مشخصات دقیق‌تری از هنسی ونوم F5 را در صفحه رسمی خود بارگذاری کرده است. 


تغییرات این خودرو نسبت‌به ونوم F5 زردرنگ که بعدا دیده شد چندان زیاد نیست اما اگر نگاه دقیق‌تری داشته باشید می‌توانید تغییراتی را به‌ویژه در سپر جلو و چراغ‌ها ببینید. اما آنچه کاملا تغییر کرده، سقف سرعت تایید‌شده این هایپرکار است. هنسی هم‌اکنون انتظارات را بالا برده و به دنبال دستیابی به سرعت فراتراز 500 کیلومتر در ساعت است. ونوم F5 برای دستیابی به این رکورد افسانه‌ای از پیشرانه 8سیلندر 6.6 لیتری توئین‌توربویی که قدرت 1817اسب‌بخار و گشتاور 1617نیوتون‌متری تولید می‌کند استفاده خواهد کرد. قیمت احتمالی این محصول 1.6میلیون دلار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =