کد خبر: 228205
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
آستون‌مارتین «V12»

آستون‌مارتین از سوپراسپرت منحصربه‌فرد و جذابی بانام V12 اسپیداستر رونمایی کرده که از تاریخ مسابقه‌ای غنی این شرکت الهام گرفته است.

به گزارش «اخبار خودرو​»، آستون‌مارتین از سوپراسپرت منحصربه‌فرد و جذابی بانام V12 اسپیداستر رونمایی کرده که از تاریخ مسابقه‌ای غنی این شرکت الهام گرفته است. زیر کاپوت این اسپیداستر جذاب، نیروگاه 2/5 لیتری V12 تویین‌توربو آستون‌مارتین قرار گرفته که 700 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. به‌لطف این نیرو، اسپیداستر آستون ظرف 5/3 ثانیه از صفر به‌سرعت 100 کیلومتربرساعت می‌رسد؛ درحالی‌که حداکثر سرعت آن روی
300 کیلومتربرساعت محدود شده است. زیر این بدنه فیبرکربنی زیبا یک پلت‌فرم آلومینیومی سفارشی قرار گرفته که قسمت‌هایی از DBS سوپرلگرا و ونتیج را باهم ترکیب کرده است. V12 اسپیداستر که روی رینگ‌های 21 اینچی قرار گرفته، به‌سیستم تعلیق تطبیقی با سه‌حالت رانندگی مختلف مجهز شده و وظیفه متوقف کردن آن‌ نیز برعهده ترمزهای کربن سرامیکی است که به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. 
کابین این اسپیداستر با ترکیبی از فیبرکربن، چرم دست‌دوز، کروم و آلومینیوم تزئین‌ شده و به‌جای جعبه‌داشبورد سنتی، آستون‌مارتین از یک کیف چرمی قابل جابه‌جایی استفاده کرده است. پشت صندلی‌ها نیز فضایی برای قرار دادن اشیا تعبیه شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =