کد خبر: 228213
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
اسمارت EQ

شرکت تیونینگ برابوس که سابقه‌ای طولانی در تیون کردن محصولات گروه خودروسازی دایملر دارد، سال گذشته در نمایشگاه خودرو فرانکفورت اقدام به معرفی نسخه‌ای خاص از اسمارت EQ با نام Ultimate E  کرد. 

به گزارش «اخبار خودرو​»،شرکت تیونینگ برابوس که سابقه‌ای طولانی در تیون کردن محصولات گروه خودروسازی دایملر دارد، سال گذشته در نمایشگاه خودرو فرانکفورت اقدام به معرفی نسخه‌ای خاص از اسمارت EQ با نام Ultimate E  کرد. 


حال که اسمارت از نسخه به‌روزرسانی شده این محصول پرده‌برداری کرده، برابوس نیز دست به‌کار شده و فیس‌لیفت جدیدی بر مبنای اسمارت EQ  فورتو کابریولت معرفی کرده است. نکته جالب آنکه برابوس درنظر داشت این محصول جذاب را در نمایشگاه خودرو ژنو معرفی کند. اما از آنجاکه به‌دلیل شیوع کرونا این رویداد مهم هرگز برگزار نشد، برابوس چندی پیش تصمیم گرفت جدیدترین پروژه خود را به صورت آنلاین معرفی کند. 


از مهم‌ترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به رینگ‌های 18اینچی یک‌تکه مشکی، ارتقای بخش فنی و همچنین استفاده از روکش چرم سفارشی برابوس در فضای داخلی اشاره کرد. نیروی خروجی پیشرانه الکتریکی به 91اسب‌بخار و حداکثر گشتاور تولیدشده به 180نیوتون‌متر افزایش یافته است تا Ultimate E بتواند در 10.9 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد. 
حداکثر سرعت نیز همچنان روی رقم 130 کیلومتر برساعت ثابت باقی‌مانده است. در اسمارت Ultimate E چهارحالت رانندگی قابل انتخاب است که شامل سطح یک، اکو، اسپرت و اسپرت پلاس می‌شود. کیت بدنه Widestar، سپرهای تهاجمی با ورودی‌های بزرگ در جلو و دیفیوزر بزرگ در قسمت عقب و همچنین رینگ‌های آلیاژی منحصربه‌فرد ۱۸اینچی، آن را به نسخه‌ای جذاب از اسمارت EQ فورتو تبدیل کرده است. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =