کد خبر: 228322
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
شاسی‌بلند الکتریکی نیسان

نیسان در سال 2019 از کانسپت آریاپرده‌برداری کرد که به نمونه تولید بسیار نزدیک است. حال به‌تازگی تصاویر کامپیوتری از این محصول منتشر شده که دارای جزئیات دقیق‌تری بوده و می‌تواند چهره احتمالی این محصول جدید را فاش کند.

به گزارش «اخبار خودرو​»، نیسان در نمایشگاه خودرو توکیو 2017 از کانسپت IMx رونمایی کرد که نشان می‌داد این خودروساز ژاپنی درنظر دارد یک شاسی‌بلند الکتریکی را در آینده روانه بازار کند. به همین منظور نیسان در سال 2019 از کانسپت آریا پرده‌برداری کرد که به نمونه تولید بسیار نزدیک است.

حال به‌تازگی تصاویر کامپیوتری از این محصول منتشر شده که دارای جزئیات دقیق‌تری بوده و می‌تواند چهره احتمالی این محصول جدید را فاش کند.

آریا محصولی مهم و استراتژیک به‌شمار می‌رود. زیرا نه‌تنها یک شاسی‌بلند الکتریکی با قیمت مناسب خواهد بود بلکه زبان طراحی جدید نیسان را به نمایش می‌گذارد. اگرچه تصاویر کابین آریا تولیدی منتشر نشده اما در مدل کانسپت از طراحی مینیمالیستی با دو صفحه‌نمایش دیجیتال و کنترل‌های سنتی محدود استفاده شده است. انتظار می‌رود نسخه تولیدی این خودرو در سال 2021 و با تنظیمات یک و دو پیشرانه، بُرد حدود 480کیلومتری و قیمت پایه حدود 40 هزار دلاری معرفی شود.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =