کد خبر: 228323
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
ب‌ام‌و M340i

داهلر یکی تیونر سوئیسی است که به‌تازگی سراغ ب‌ام‌و M340i رفته و نسخه‌ای تقویت‌شده از آن را به بازار معرفی کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو​»، داهلر یکی تیونر سوئیسی است که به‌تازگی سراغ ب‌ام‌و M340i رفته و نسخه‌ای تقویت‌شده از آن را به بازار معرفی کرده است. 


ب‌ام‌و M340i؛ یکی از محبوب‌ترین خودروهای واگن‌میان تیونرها، به صورت استاندارد دارای قدرت بالا و ویژگی‌های منحصربه‌فردی است. 
در کیت اول که Stage 1 نام دارد قدرت M340i به مدل فعلی M3 موجود در بازار می‌رسد. یعنی پیشرانه۳ لیتری ۶ سیلندر خطی توربو این خودرو حالا می‌تواند ۴۴۲اسب‌بخار قدرت و ۶۳۰نیوتون‌متر گشتاور تولید کند. در کیت Stage 2 با استفاده از تغییرات در ECU خودرو، قدرت موتور به ۴۶۸اسب‌بخار و گشتاور به ۶۸۰نیوتون‌متر افزایش پیدا می‌کند. در این کیت سیستم محدودکننده سرعت نیز از روی ب‌‌ام‌‌و سری ۳ حذف می‌شود. کیت تیونینگ موتور داهلر، قابلیت نصب روی مدل سدان و استیشن واگن M340i را نیز دارد. 
داهلر در کنار تقویت موتور موارد دیگری مانند سیستم اگزوز اسپرت از جنس فولاد ضدزنگ، کمک‌فنرهای اسپرت، فنرهای کوتاه‌تر، اسپویلر جلو و رینگ‌های بزرگی را نیز برای سری ۳ عرضه می‌کند که البته جدید نیستند و قبلا نیز توسط این تیونر عرضه می‌شــدند. 
در انتها نیز مشتریان می‌توانند آنتن کوسه‌ای ب‌ام‌و را با طرح پرچم سوئیس سفارش دهند. مدل استاندارد M340i با قدرت ۳۶۹ اسب‌بخار می‌تواند در ۴.۵ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =