کد خبر: 228395
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
A45 S AMG

تیونر آلمانی پوزایدون در جدیدترین پروژه‌ خود، بسته ارتقای RS 525 را برای خودرو اسپرت AMG A45 ارائه کرد.

به گزارش «اخبار خودرو​»،تیونر آلمانی پوزایدون در جدید‌ترین پروژه‌ خود، بسته ارتقای RS 525 را برای خودرو اسپرت AMG A45 ارائه کرد. این بسته‌ با ۵۱۸‌اسب‌بخار می‌تواند این هاچ‌بک جذاب را به سرعت شگفت‌آور بیش‌از ۳۲۲‌کیلومتر‌برساعت برساند. 
این قدرت و گشتاور نسبت به خروجی استاندارد 416اسبی و 500نیوتون‌متری افزایش قابل‌توجهی را نشــان می‌دهد. 
نکته جالب آنکه در دل این خودرو فقط یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربو قرار گرفته است. پوزایدون با ارتقای توربو و همچنین بهینه‌سازی نرم‌افزار پیشرانه به چنین قدرتی دست یافته است. واحدهای کنترل جعبه‌دنده AMG نیز ارتقا یافته‌اند. این تغییرات باعث ثبت شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.4 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 324 کیلومتر در ساعتی شده‌اند که برای چنین هاچ‌بکی عملکرد فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. پوزایدون می‌گوید روی نسخه‌ای قوی‌تر با نام پلاس کار می‌کند.  افرادی که نیازمند چنین قدرت زیادی نیستند، می‌توانند پکیج دیگر پوزایدون را با قدرت 465 اسبی و گشتاور 560 نیوتون‌متری انتخاب کنند. 
این مدل شتاب 3.6 ثانیه‌ای و سرعت 318 کیلومتر بر ساعتی دارد. البته پوزایدون باید تاییدیه‌های TUV را برای تردد این خودرو در جاده‌ها دریافت کند. این تیونر برنامه‌هایی نیز برای ارتقای این پیشرانه در نسخه‌های مرسدس ای‌ام‌جی 45 دارد اما هنوز جزئیاتی از آن منتشر نشده است؛ ولی محصول جدید بیش از ۵۱۸ اسب‌بخار قدرت خواهد داشت.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =