کد خبر: 228424
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
رنجروور سفارشی

شرکت آلمانی کلاسن به سفارشی‌سازی خودروهای لوکس نظیر مرسدس‌بنز، می‌باخ، لکسوس، بنتلی، رولزرویس و لندروور مشغول است، در جدیدترین پروژه خود سراغ رنجروور اتوبیوگرافی رفته و این شاسی‌بلند لوکس انگلیسی را دستخوش تغییرات فراوانی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو​»،شرکت آلمانی کلاسن به سفارشی‌سازی خودروهای لوکس نظیر مرسدس‌بنز، می‌باخ، لکسوس، بنتلی، رولزرویس و لندروور مشغول است، در جدیدترین پروژه خود سراغ رنجروور اتوبیوگرافی رفته و این شاسی‌بلند لوکس انگلیسی را دستخوش تغییرات فراوانی کرده است.


این تیونر آلمانی حدود یک‌متر به‌ طول این خودرو شاسی‌بلند افزوده است و فضای داخلی بیشتری را ارائه می‌دهد. درمجموع، طول محصول کلاسن ۶متر و ۲۱سانتی‌متر و فاصله‌محوری آن ۴‌متر و ۱۳ سانتی‌متر است. درنتیجه این تغییرات، کابین این رنجروورلیموزین می‌تواند چهارصندلی را در خود جای‌ دهد. این دو ردیف صندلی می‌تواند روبه‌روی هم چیده شود؛ البته مشتریان این محصول با سفارش یک ردیف صندلی می‌توانند فضای پا نامحدودی را تجربه کنند. البته با صفحه‌نمایش دیجیتالی نیز عرضه می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این محصول ضدگلوله ‌بودن آن است. رنجروور لیموزین کلاسن از پوششی ضدگلوله با سطح VR8 استفاده می‌کند که دربرابر گلوله‌های 6.7میلی‌متری شلیک‌شده از فاصله ۱۰متری می‌تواند مقاومت کند. 


همچنین این خودرو به تایرهای مقاوم دربرابر گلوله مجهز است. این تایرها ساخت کلاسن هستند و طبق گارانتی آن‌ها، این خودرو می‌تواند مسافت ۸۰کیلومتر را با سرعت ۸۰کیلومتر ‌بر ساعت فرار کند. مانند سایر مدل‌های سفارشی کلاسن، این محصول ارزان نیست. نسخه‌ فول رنجروور لیموزین کلاسن برچسب قیمتی ۷۵۰هزاریورویی دارد.  

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Kh.ayfaro IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
    0 0
    اگه کسی میدونه شماره تماس این شرکت و زحمت بکشه بپرسه قیمت همین امکانات و اپشنها رو خودروی پراید ،چقدر برامون تموم میشه .والله از این به بعد تو ایران اینقدری که گرونی و گرسنگی غوغا خواهد کرد ،هر کی همراهش یه بسته لواش بتونه بخره و داشته باشه ،ترور میشه و لواشهای خریده شده هم به سرقت خواهد رفت .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =