کد خبر: 228537
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
Wey VV7 GT

WEY یکی از زیرمجموعه‌های گریت‌وال به حساب می‌آید که به‌صورت اختصاصی خودروهای کراس‌اوور را طراحی و تولید می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو​»، WEY یکی از زیرمجموعه‌های گریت‌وال به حساب می‌آید که به‌صورت اختصاصی خودروهای کراس‌اوور را طراحی و تولید می‌کند. این شرکت سال گذشته طی قراردادی با کمپانی برابوس، از عرضه محصولات تیون شده خود خبر داد. حال پس از گذشت یک‌سال شاهد نخستین محصول مشترک این دو برند هستیم. این خودرو 
«Wey VV7 GT» نام دارد و توسط کمپانی تیونینگ برابوس دستخوش تغییرات گسترده‌ای شده است. 
این کراس‌اوور میان‌سایز اولین‌بار در سال 2017 وارد بازار چین شد و حالا نسخه ارتقایافته GT آن با همکاری برابوس مشهور پدیدار شده است. این خودرو براساس هاوال H6 شکل گرفته، کراس‌اووری که حتی در برخی کشورهای اروپایی نیز قابل‌خریداری خواهد بود. VV7 GT یک کراس‌اوور کوپه اسپرت با طراحی الهام‌گرفته از صنعت خودرو اروپاست. برابوس بر ارتقای بصری خودرو شامل گلگیرهای پهن‌تر، رینگ‌های 21اینچی، سپرهای جلو و عقب جدید، دیفیوزر عقب متمایز، خروجی‌های اگزوز بزرگ‌تر و چراغ‌هایی با تکنولوژی LED کار کرده است. 
چینی‌ها فعلا تصاویری از کابین خودرو منتشر نکرده‌اند اما گفته می‌شود در این بخش نیز تغییراتی رخ داده است. اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند برابوس تنها بر ظاهر خودرو متمرکز شده و تغییراتی در پیشرانه اعمال نکرده است. زیر کاپوت VV7 GT برابوس پیشرانه 2لیتری توربو با قدرت 227 اسب‌بخار و گشتاور 387 نیوتون‌متر قرار دارد. این نیرو از طریق جعبه‌دنده 7سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو فرستاده می‌شود. قیمت پایه این کراس‌اوور نیز 27 هزار و 100 دلار اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =