سومین نسل ام وی ام 315

«315» نیز مانند سایر محصولات ام‌وی‌ام دارای اتاقی مستحکم، پایداری خوب و فضای داخلی (ارگونومی) مناسب است که در سگمنت خود مشابه ندارد. قطعا پلت‌فرم مستحکم در کنار طراحی قوی و امکانات معقول ایمنی مانند سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) در فیس‌لیفت جدید، ایربگ‌های جلو و سیستم‌های ABS و EBD وجهه قابل‌قبولی را به لحاظ ایمنی به این خودرو بخشیده‌اند.

 به گزارش «اخبار خودرو​»،خودروهای هاچ‌بک همواره طرفداران خود را دارند و شاید بتوان گفت هنوز هم در بسیاری از کشورها، به‌خصوص کشورهای اروپایی بیشترین سهم بازار را دارا هستند. شاید باور و دغدغه اکثر خریداران سنتی این مدل‌ها این باشد که چنین خودروهایی فاقد ایمنی هستند، اما ‌هاچ‌بک‌های جدید و مدرن این باور اشتباه را از بین برده‌اند و عکس آن را اثبات کرده‌اند. امروزه اکثر خودروهای کوچک و شهری از ایمنی مناسب و معقولی برخوردارند و در این‌زمینه توسط مراکز معتبر مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
در بازار ایران نیز شرایط به همین شکل است و چنین دغدغه‌هایی بر سر راه خریداران وجود دارد. حال با وضع تحریم‌ها بسیاری از خودروهای روز و مونتاژی از بازار ایران رفته‌اند و بازار خودروهای هاچ‌بک نیز با محدودیت‌هایی روبه‌رو شده است. اما در این بین می‌توان به یک خودرو هاچ‌بک نسبتا مدرن در بازار ایران اشاره کرد که علاوه‌بر ظاهر مدرن و زیبا، دارای پارامترهای ایمنی قابل‌توجهی است. «ام‌وی‌ام 315» که می‌تواند در رده هاچ‌بک‌های شهری بسیاری از نیازهای خریداران را برطرف کند، دارای طراحی ایتالیایی است و از پلت‌فرم نسل2 فولکس‌واگن گلف بهره می‌گیرد. «315» نیز مانند سایر محصولات ام‌وی‌ام دارای اتاقی مستحکم، پایداری خوب و فضای داخلی (ارگونومی) مناسب است که در سگمنت خود مشابه ندارد. قطعا پلت‌فرم مستحکم در کنار طراحی قوی و امکانات معقول ایمنی مانند سیستم پایداری الکترونیکی (ESP) در فیس‌لیفت جدید، ایربگ‌های جلو و سیستم‌های ABS و EBD وجهه قابل‌قبولی را به لحاظ ایمنی به این خودرو بخشیده‌اند.
ام‌وی‌ام 315 در کنار ظاهر جذاب و مدرن خود در 8 سال گذشته از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار بوده و درنهایت توانسته است جایگاه باثباتی را در بازار ایران به‌دست بیاورد و طی سال‌های متمادی خریداران بسیاری را به بازار خودروهای هاچ‌بک موجود در ایران و به سمت خود جذب کرده است.
از دیگر مزایای این خودرو باید به فضای راحت کابین اشاره کرد زیرا  با بسیاری از خودروهای موجود در بازار قابل‌مقایسه نیست. به‌طوری که نشستن در قسمت عقب خودرو در مقایسه با خودروهای هاچ‌بک رقیب در این خودرو بسیار راحت است. همچنین به‌دلیل جادار بودن کابین و فضای وسیع برای چیدمان وسایل، گزینه‌ای مناسب به‌منظور استفاده خانواده‌ها به‌شمار می‌رود. زیرا درکنار راحتی و آسایش، فضای ایمن و جاداری را در اختیارشان می‌گذارد.
حال شرکت‌مدیران خودرو آماده می‌شود تا سومین نسخه این خودرو را با چهره‌ای جذاب‌تر و امکانات بیشتر به بازار عرضه کند. ام‌وی‌ام ٣١٥؛ خودرویی موفق در بازار ایران است. زیرا باتوجه به شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش شرکت مدیران‌خودرو تاکنون از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و رضایت بالای مشتریان در کنار تقاضای روزافزون حکایت از خودرویی محبوب و موفق دارد. علاوه‌بر تغییرات ظاهری در برخی نماها و تغییر کلی داخل خودرو، آپشن‌های جدید و قابل‌توجهی بر اساس نیاز بازار به این خودرو اضافه شده است.
«315‌پلاس» مدیران‌خودرو با جعبه‌دنده 4سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد زیرا به‌دلیل سهولت بیشتر هنگام رانندگی در ترافیک، مورد تقاضای بسیاری از خریداران خودروهای هاچ‌بک شهری است از سوی دیگر موتور 1.5 لیتری این خودرو با قدرت 107 اسب‌بخار بسیار کم مصرف بوده و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 است.  البته جعبه‌دنده اتوماتیک می‌تواند لذت بیشتری از رانندگی با یک هاچ‌بک مدرن شهری را به‌ارمغان بیاورد. این خودرو دارای آپشن‌های رفاهی دیگری همچون سانروف، سیستم راهیاب ماهواره‌ای (GPS) و از لحاظ ایمنی مجهز به سیستم کنترل پایداری الکتریکی (ESP) است. طراحی زیبا و مدرن، ابعاد مناسب، موتور کم‌مصرف و توانمند در کنار سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، خدمات پس‌از فروش و شبکه گسترده نمایندگی‌های مدیران‌خودرو می‌تواند « ام‌وی‌ام 315 پلاس» را به یک انتخاب معقول بدل کند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =