کد خبر: 228696
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

کمپانی فورد در سه بیانیه جداگانه خودروهای اکسپدیشن، موستانگ، ترانزیت‌کانکت و لینکلن نویگیتور را به‌منظور بررسی و رفع مشکلات احتمالی فراخواند.

به گزارش «اخبار خودرو​»،کمپانی فورد در سه بیانیه جداگانه خودروهای اکسپدیشن، موستانگ، ترانزیت‌کانکت و لینکلن نویگیتور را به‌منظور بررسی و رفع مشکلات احتمالی فراخواند. اولین فراخوان شامل برخی مدل‌های معین اکسپدیشن ونویگیتور 2020 مجهز به دنده ایمنی و دستیار پیشگیری از برخورد معیوب است. 
احتمالا این سیستم نمی‌تواند ریسک برخورد از جلو را تشخیص و آن را کاهش دهد. این موضوع خطر تصادف را (در‌صورت اتکای راننده به این سیستم) افزایش می‌دهد. این فراخوان شامل 25‌هزار و 81 دستگاه خودرو در آمریکا و 1106 دستگاه را در کانادا می‌شود. فراخوان دوم تعداد 10 هزار و 460 دستگاه خودرو را در آمریکا، 158 دستگاه در کانادا و 17 دستگاه دیگر را در مکزیک را دربرگفته است که شامل موستانگ مدل 2018 و 2020 و همچنین اکسپدیشن 2019 نیز می‌شود. این خودروساز آمریکایی می‌گوید زمانی که پیشرانه خاموش و در‌ها بسته شوند، رانندگان با پیام هشدار قرار نگرفتن جعبه‌دنده در حالت پارک روبه‌رو خواهند شد. 
این پیام می‌تواند به مدت 10ثانیه فعال بماند و پیام هشدار هم نیم ساعت به نمایش درآید. به‌همین‌دلیل شاید راننده متوجه نباشد جعبه‌دنده در حالت پارک واقعی نیست و از خودرو خارج شود که این امر می‌تواند حرکت خودرو و ریسک تصادف را درپی داشته باشد. سومین فراخوان نیز شامل 5هزار و 88 دستگاه ترانزیت کانکت در آمریکا و 45 دستگاه در کاناداست. این خودروها مجهز به سقف پانورامیکی هستند که شاید اتصال مناسبی بین آن و بدنه وجود نداشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

آخرین اخبار