کد خبر: 228830
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
شاسی‌بلند آلپینا

درحال‌حاضر که ایکس ۷ در نسخه M همچنان معرفی نشده، آلیپنا هم به‌سراغ این خودرو رفته و براساس وب‌سایت شعبه کانادا ب‌ام‌و قرار است آلیپنا از این خودرو درتاریخ ۱۹ مه رونمایی رسمی کند.

 به گزارش «اخبار خودرو​»،اگر نمی‌توانید برای محصولات سری M منتظر بمانید، همواره نسخه آلپینا از محصولات باواریایی، یکی از بهترین گزینه‌ها به‌حساب می‌آید و درحال‌حاضر که ایکس ۷ در نسخه M همچنان معرفی نشده، آلیپنا هم به‌سراغ این خودرو رفته و براساس وب‌سایت شعبه کانادا ب‌ام‌و قرار است آلیپنا از این خودرو درتاریخ ۱۹ مه رونمایی رسمی کند.

این خودرو براساس به‌روزترین نسخه از ایکس هفت که با نام M50i xDrive شناخته می‌شود و ۵۲۳ اسب‌بخار توان و ۷۵۰ نیوتون‌متر گشتاور دارد، ساخته شده است. اما آلپینا هرکاری را که برای موتور 4/4 لیتری تویین‌توربو وی شکل ۸ سیلندر B7 انجام داده بود، روی این خودرو نیز پیاده می‌کند تا توان آن را به‌بیشتر از ۶۰۰ اسب‌بخار برساند. با این توان انتظار داریم که شاسی‌بلند لوکس ب‌ام‌و طی ۴ ثانیه به‌سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد.

اما برای کنترل این خودرو مهندسین آلپینا درحال فعالیت روی تنظیمات سیستم تعلیق جادویی هستند که با توجه به‌ابعاد بزرگ این خودرو، بهترین عملکرد را ارائه می‌کند. براساس تصاویر جاسوسی، احتمال تغییر طراحی سپرها زیاد است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =