کد خبر: 228950
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
مرسدس‌بنز GLS

شرکت تیونینگ هوفله تصمیم گرفت این شاسی‌بلند آلمانی را مورد بازبینی قرار بدهد و محصولی شبیه نسخه لوکس‌تر آن یعنی GLS می‌باخ  رابه بازار معرفی کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس‌بنز GLS ازجمله لوکس‌ترین شاسی‌بلندهای اروپایی، به‌صورت استاندارد دارای امکانات رفاهی و ایمنی بالایی است. اما شرکت تیونینگ هوفله تصمیم گرفت این شاسی‌بلند آلمانی را مورد بازبینی قرار بدهد و محصولی شبیه نسخه لوکس‌تر آن یعنی GLS می‌باخ  رابه بازار معرفی کند.

این پروژه که با نام HGLS معرفی می‌شود، از سری محصولات اولتیمیت هوفله است و با بدنه‌ دو رنگ و رینگ‌های 22 اینچی برجسته این تیونر شناخته می‌شود. هوفله HGLS در مقایسه با مرسدس می‌باخ GLS 600 همان تریم پنجره‌ها، پوشش‌سپرها و جلوپنجره نسخه عادی را حفظ کرده اما ظاهر خودرو تمیزتر و ساده‌تر شده است.

برخلاف مرسدس‌، می‌باخ GLS HGLS را می‌توان با پیشرانه‌های متنوعی از نسخه پایه GLS 350d در اروپا گرفته تا مدل GLS 63 سفارش داد. هوفله برای نمایش خودرویش از نسخه GLS 400d استفاده کرده که دارای پیشرانه 6 سیلندر 2.9 لیتری توربودیزل با قدرت 326 اسب‌بخار و گشتاور 700 نیوتون‌متری است البته هنوز قیمت این محصول مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =