کد خبر: 229010
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
نسخه تمام‌ برقی ب‌ام‌و

به‌گفته یکی از نشریات خودرویی بریتانیا، کمپانی ب‌ام‌و قصد دارد به‌زودی از نسخه‌ تمام‌برقی سدان پرفورمنس خود یعنی M5 پرده‌برداری کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،به‌گفته یکی از نشریات خودرویی بریتانیا، کمپانی ب‌ام‌و قصد دارد به‌زودی از نسخه‌ تمام‌برقی سدان پرفورمنس خود یعنی M5 پرده‌برداری کند.

طبق اعلام این نشریه ب‌ام‌و M5 تمام‌الکتریکی از پکیج ۱۳۵ کیلووات ساعتی با سیستم باتری ۴۰۰ولتی استفاده می‌کند که در آینده به سیستم ۸۰۰ولتی باتوانایی شارژ ۳۵۰‌کیلووات ارتقا می‌یابد. ظرفیت پیمایش پیش‌بینی‌شده برای این خودرو الکتریکی طبق استاندارد WLTP، حدود ۷۰۰کیلومتر برآورد شده است. این محصول توانایی تولید حداکثر توان معادل 1006 اسب‌بخار را دارد که در مقایسه با نسخه بنزینی بسیار قابل‌توجه است.  این خودرو جدید الکتریکی ب‌ام‌و M5 از سه موتور برقی بهره می‌برد. موتور الکتریکی ۲۵۰کیلووات در محور جلو و دو موتور دیگر برای چرخ‌های عقب. پیش از این اخباری درخصوص برقی شدن مدل‌های گوناگون ب‌ام‌و به غیر از سری الکتریکی i به گوش می‌رسید اما با انتشار اخبار ضد و نقیض درخصوص نسخه تمام‌الکتریکی M5 می‌توان دریافت این شایعات به واقعیت نزدیک شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

آخرین اخبار