میشلن برای  آرامش خاطر اپراتورهایی که به‌دنبال بهینه‌سازی هزینه‌ها، افزایش ایمنی و کاهش تاثیرات منفی در محیط‌زیست هستند، تایرهای جدید تابستانی  «Agilis3» را برای وسایل نقلیه تجاری سبک معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،میشلن برای  آرامش خاطر اپراتورهایی که به‌دنبال بهینه‌سازی هزینه‌ها، افزایش ایمنی و کاهش تاثیرات منفی در محیط‌زیست هستند، تایرهای جدید تابستانی  «Agilis3» را برای وسایل نقلیه تجاری سبک معرفی کرد. این تایرها با برخورداری از فناوری سطح بالا که قبلا در این سگمنت از تایرها استفاده نشده بود، ایمنی چشمگیری را در جاده‌های مرطوب فراهم آورده‌اند و همچنین از راندمان بالا، دوام بهینه‌سازی مصرف انرژی برخوردارند.
همان‌طور که مشخص است این تایر برای استفاده در ون‌هایی که برای تحویل کالا استفاده می‌شوند، کاربرد دارد. در این تایرها با استفاده از فناوری EverGrip، عملکرد ترمزگیری با ایمنی بیشتر در سطوح خشک و تر جاده انجام می‌شود. 
البته برای افزایش عمر تایر، عمق تردهای آن ۱.۶میلی‌متر بیشتر از اندازه‌های استاندارد درنظر گرفته شده است. براساس قوانین اروپایی این تایر‌ها سطحA را برای ترمزگیری در سطوح غیرخشک کسب می‌کنند. 
برای رسیدن به این سطح عملکرد، میشلن از ترکیب خاص سیلیکا و کربن‌مشکی استفاده کرده است. کریس اسمیت، مدیر شعبه بریتانیای میشلن گفت: «ما متعهد هستیم برای مشتری‌های خود محصولات جدیدی را تولید کنیم که بالاترین سطح ایمنی و همچنین بهترین عملکرد را در زمان عمر مفید خود داشته باشند. 
این وظیفه‌ باعث شد « آژیلیس3» را طراحی و تولید کنیم. این محصول در کنار آژیلیس‌کراس‌کلایمت و آژیلیس‌آپلین، قوی‌ترین طیف محصولات در دنیا را در اختیار اپراتورهای ون قرار می‌دهد تا با توجه به نوع ماموریت و محیط کار اقدام به انتخاب یکی از این سه تایر کنند.» این محصول در ۱۲‌سایز رایج عرضه می‌شود ولی به‌طور میانگین حدود یک‌کیلوگرم نسبت‌به نسل قبل خود سبک‌تر شده اما توان تحمل وزن آن برای هر تایر ۱۷کیلوگرم افزایش پیدا کرده است. کاهش وزن محصول باعث می‌شود در روند تولید، مواد اولیه کمتری استفاده شده و زیان کمتری به منابع طبیعی از طریق خروج ضایعات وارد شود. در نتیجه میشلن با تولید این تایرهای جدید میزان انتشار دی‌اکسیدکربن را به‌طور میانگین ۱۰۰کیلوگرم در ۲۰هزارکیلومتر کاهش می‌دهد و مصرف سوخت را در هر ۱۰۰کیلومتر ۱۲صدم‌لیتر کاهش می‌دهد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =