کد خبر: 229155
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
Geometry C

سال گذشته جیلی برند تجاری جدیدی در زمینه ساخت خودرو الکتریکی با نام ژئومتری در چین راه‌اندازی کرد و نخستین محصول این برند، سدان Geometry A بود.

به گزارش «اخبار خودرو»،سال گذشته جیلی برند تجاری جدیدی در زمینه ساخت خودرو الکتریکی با نام ژئومتری در چین راه‌اندازی کرد و نخستین محصول این برند، سدان Geometry A بود. اکنون پس از گذشت یک‌سال، دومین خودرو برند جیلی با عنوان کراس‌اوور Geometry C رونمایی شده است.

ژئومتری C مبتنی‌بر مدل بنزینی خودرو جیلی امگرند GS است؛ هرچند از طراحی کاملا جدیدی در جلو و عقب برای مطابقت با ظاهر ژئومتری A بهره می‌برد. دسته‌های در آسان‌بازشو و تغییرات جدید در ستون C منجر به طراحی سقف شناور می‌شومد. ژئومتری C از موتور الکتریکی منفرد با قدرت ۱۹۷اسب‌بخار و گشتاور  ۳۱۰ نیوتون‌متر استفاده می‌کند. این سیستم محرکه، سبب می‌شود کراس‌اوور برقی به حداکثر سرعت محدودشونده‌ الکترونیکی ۱۵۰ کیلومتربرساعت برسد. جیلی دو پکیج باتری با ظرفیت پیمایش ۴۰۰ و ۵۵۰ کیلومتر را طبق استاندارد NEDC برای این مدل ارائه می‌کند که این باتری‌ها به ترتیب دارای ظرفیت 51.9 و 61.9 کیلووات ساعت هستند. جیلی  این ی C را در ماه ژوئیه برای بازار چین عرضه خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =