پرشیاخودرو

«پرشیا خودرو» در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان بین شرکت‌های واردکننده خودرو شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،«پرشیا خودرو» در ارزیابی جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) موفق به کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان بین شرکت‌های واردکننده خودرو شده است.
براساس ارزیابی‌های سالانه که توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می‌شود، در سال 1398 شرکت پرشیاخودرو موفق به کسب رضایتمندی صددرصدی مشتریان در فرآیند رسیدگی به شکایت‌های وارده در کوتاه‌ترین زمان و همچنین کسب رتبه نخست در حوزه پاسخگویی به شکایات مشتریان شده است. این ارزیابی‌ها به‌صورت دوره‌های 6 ماهه و بین شرکت‌های واردکننده رسمی خودرو در کشور توسط سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI انجام می‌شود.
علیرضا محبوبی، رئیس رسیدگی به شکایت‌های خودرو  شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در نشستی با حضور مدیرعامل و مدیرامور مشتریان شرکت پرشیاخودرو، ضمن تمجید و تشکر از حُسن همکاری پرسنل شرکت پرشیاخودرو  به‌ویژه پرسنل واحد مدیریت ارتباط با مشتریان، برای همکاری و ارتباط سازنده با این سازمان گفت: «این گزارش از سال‌های گذشته ارائه می‌شد اما در سه یا چهار سال اخیر بیشتر موردتوجه قرار گرفته و چارچوب جدیدی پیدا کرده است. 
این گزارش در ابتدا به صورت تجمیعی و در میان تمام شرکت‌های فعال در صنعت خودرو اعم‌از تولیدکننده، واردکننده، خودروهای سنگین و سبک ارائه می‌شد. ولی طی چند سال اخیر این گزارش با دقت و دسته‌بندی‌های بیشتری تهیه و تدوین شده است.»
وی در ادامه افزود: «نتایج در حوزه شرکت‌های واردکننده خودرو در 3 بخش بررسی می‌شود. در بخش نخست پرونده‌های مختومه، بخش دوم درصد رضایت‌مندی و بخش سوم زمان رسیدگی و به نتیجه رسیدن شکایت‌ها موردبررسی قرار می‌گیرد. 
در دوره‌های اول، میزان رضایت‌مندی مشتریان شاکی و در مقام دوم تعداد پرونده‌های مختومه ملاک ارزیابی بود اما امسال بعد از بررسی‌های بیشتر این معیارها دستخوش تغییر شدند. در شیوه ارزیابی جدید ابتدا میزان رضایت‌مندی مشتریان شاکی به‌عنوان نخستین معیار، مدت زمان رسیدگی پرونده‌ها به عنوان معیار دوم  و در معیار سوم تعداد پرونده‌های مختومه ملاک رتبه‌بندی قرار دارند.»
وی در مورد عملکرد شرکت پرشیاخودرو در این ارزیابی افزود: «در این دوره، شرکت پرشیاخودرو از نظر رسیدگی به شکایت‌ها، موفق به کسب رضایت‌مندی صددرصدی در کمترین زمان ممکن شده است که جای تقدیر و تشکر دارد. عملکرد شرکت پرشیاخودرو در کسب رضایت‌مندی شکایت‌های مشتریان کاملا مطابق با قانون حمایت از مصرف‌کنندگان و همین‌طور معیارها و موازین وضع‌شده در آیین نامه‌های اجرایی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)  است.»
وی ادامه داد: «این گزارش به‌صورت 6 ماهه به تمام مراجع قانونی اعم‌از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها، وزارت صمت، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و تمام حوزه‌های دخیل در صنعت خودرو ارائه شده و درنهایت گزارش‌ها و برنامه‌ها خدمت وزیر صمت ارائه می‌شود.»
«درباره زمان رسیدگی به شکایت‌ها، عوامل مختلفی دخیل هستند ازجمله همراهی و همکاری مشتریان، روند انجام کار در شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد تا زمان ارائه نامه به شرکت‌ها و سازمان‌های مربوطه. زمان حقیقی رسیدگی به شکایت‌ها در پرشیاخودرو از زمان ابلاغیه ISQI به آن شرکت محاسبه می‌شود و هرچه‌کوتاه‌تر بودن این زمان منتج به نتایج بهتر و رضایت‌مندی بالاتر مشتری می‌شود که شرکت پرشیاخودرو در این امر موفق بوده است.»
علیرضا محبوبی در انتها افزود: «سرعت و عملکرد شرکت پرشیاخودرو در میان شرکت‌های واردکننده خودرو در کشور قابل‌توجه است و برهمین‌اساس و با معیارهای ذکرشده در گزارش جدید شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) این شـــــرکت موفق به کسب رتبه‌اول در حوزه پاسخگویی به شکایت‌های مشتریان و کسب رضایت صددرصدی در فرآیند رسیدگی به شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان طی 6 ماهه دوم سال 98 شده است.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =