کد خبر: 229214
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

کمپانی بریتانیایی بنتلی به ‌دلیل احتمال بروز مشکل در سانروف مدل کانتیننتال جی‌تی، فراخوانی را به موسسه ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا NHTSA ارسال کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،کمپانی بریتانیایی بنتلی به‌دلیل احتمال بروز مشکل در سانروف مدل کانتیننتال جی‌تی، فراخوانی را به موسسه ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا NHTSA ارسال کرد. احتمالا قطعه‌ای در سانروف  به‌طور مناسب به بدنه متصل نشده باشد و در این صورت مشتریان شاهد سروصدای بیشتر و نشت آب خواهند بود. در برخی موارد هم احتمال جدا شدن کامل پانل شیشه سقف از خودرو وجود دارد که خطراتی برای دیگر خودروها ایجاد می‌کند. البته این مشکل فقط شامل سه‌دستگاه بنتلی کانتیننتال GT تولیدی بین 16 دسامبر 2019 تا 3 فوریه 2020 می‌شود که به‌تازگی طی بازرسی‌های دوره‌ای کشف شده و دلیل آن نیز نوار چسبی است که با مشخصات همخوانی ندارد.
بنتلی می‌گوید نمایندگی‌ها دهم ژوئن از چند‌وچون ماجرا آگاه خواهند شد و سپس این مشکل به اطلاع مالکان خواهد رسید. تکنسین‌های این خودروساز بریتانیایی اقدام به جدا کردن بخش‌های مختلف سانروف شیشه‌ای می‌کنند و نمونه جدیدی را با استفاده از متریال استاندارد نصب خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =