کد خبر: 229453
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

مرسدس AMG با همکاری شرکت Garret Motion از توربو شارژر برقی برای خودروهای آینده رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،مرسدس AMG با همکاری شرکت Garret Motion از توربو شارژر برقی برای خودروهای آینده رونمایی کرد. راندن هوای اضافی تحت‌فشار به داخل محفظه احتراق پیشرانه، یکی از روش‌های صرفه‌جویی در مصرف سوخت به‌منظور افزایش قدرت و گشتاور به شمار می‌رود. 
توربوشارژ که از انرژی گازهای خروجی اگزوز پیشرانه برای چرخاندن توربین و فشرده‌سازی و به‌داخل راندن هوا استفاده می‌کند، روشی مناسب و بسیار کارآمد است. مشکل توربوشارژرها و به‌ویژه انواع بزرگ آن، زمانی است که می‌توانند به نیاز راننده و فشار پای او روی پدال پاسخ دهند. 
تاخیر توربوشارژر یا توربولگ پدیده شناخته‌شده‌ای است که در توربوشارژرها اتفاق می‌افتد. شرکت Garret Motion از سال ۱۹۵۴ تاکنون توربوشارژر تولید می‌کند و در این زمینه به تخصص و توانایی بالایی دست یافته است. 
گرت در سال‌های اخیر در زمینه فناوری توربوشارژر برقی سرمایه‌گذاری کرده است و به‌طور موثری از یک موتور الکتریکی برای چرخاندن سریع توربین کمپرسور استفاده می‌کند. 
این امر باعث کاهش تاخیر توربوشارژر می‌شود و به محض اینکه سرعت گازهای خروجی به اندازه کافی زیاد شود، می‌توان سهم موتور الکتریکی را به صفر 
کاهش داد. 
توربوشارژر برقی جدید گازهای خروجی به این منظور ساخته شده است تا تاخیر توربوشارژر را از بین ببرد. e-turbo جدید که توسط AMG و با همکاری Garret Motion مهندسی و ساخته شده، از دنیای هیجان‌انگیز فرمول یک اقتباس شده است و پاسخ سریع توربوشارژرهای کوچک را با اوج عملکردی توربوشارژرهای بزرگ ترکیب می‌کند. 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =