کد خبر: 229483
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
لوکسژن U6

«آذویکو» یا صنعت خودرو آذربایجان ازجمله شرکت‌هایی بود که در سال آخر قبل از تحریم‌ها قصد تولید خودروهای ام‌جی را در استان آذربایجان‌شرقی داشت اما بازگشت دوباره تحریم‌ها باعث شد بعد از تولید تعداد محدودی ام‌جی ٣٦٠  فعالیت این شرکت متوقف شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،«آذویکو» یا صنعت خودرو آذربایجان ازجمله شرکت‌هایی بود که در سال آخر قبل از تحریم‌ها قصد تولید خودروهای ام‌جی را در استان آذربایجان‌شرقی داشت اما بازگشت دوباره تحریم‌ها باعث شد بعد از تولید تعداد محدودی ام‌جی ٣٦٠  فعالیت این شرکت متوقف شود. حال این شرکت به‌دنبال جایگزین کردن خودروهای ام‌جی با محصولات برند تایوانی لوکسژن در خط تولید خود است تا بدین ترتیب  بتواند پاسخگوی تعهدات خود به خریدارانی  باشد که بیش‌از دو سال از موعد تحویل خودرویشان می‌گذرد.  به‌رغم آنکه لوکسژن یک برند تایوانی است اما به‌احتمال زیاد مدل‌های تولیدشده در ایران با قطعات منفصله ارسالی از کارخانه چین این شرکت تولید خواهند شد و مبدأ چینی دارند. در سال ١3٩٦ و پیش‌از ممنوعیت واردات خودرو یک شرکت واردکننده تازه‌کار قصد داشت خودروهای لوکسژن را به‌صورت ساخته‌شده در بازار ایران عرضه کند  و به‌همین‌منظور اقدام به بازاریابی، نمایش و تست خودروهای این برند کرده بود.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • برجام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۰۲
    0 1
    به این نقدی ...بگین ماشین مردمو تحویل بده ما همون امجی خودمون رو میخواهیم
  • حمید IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۴
    0 0
    با سلام خواستم از قضات و مسولین پاکدست و با وجدان و تلاشگر تعزیرات حکومتی تهران در احقاق حقوق خریداران طرف قرارداد با اذویکوی بدعهد کمال تشکر را نموده و به چنین ایرانیانی افتخار کنم ضمنا از شعبه تجدیدنظر تعزیرات حکومتی نیز استدعای تکمیل احقاق حقوق خریداران مورد استدعاست

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =