کد خبر: 229670
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
هائویو

کمپانی خودروسازی جیلی به‌تازگی از بزرگ‌ترین محصول خود با نام هائویو رونمایی کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، کمپانی خودروسازی جیلی به‌تازگی از بزرگ‌ترین محصول خود با نام هائویو رونمایی کرده است. در‌واقع این اقدام جیلی به منزله ورود به سگمنتD کراس‌اوورهای چینی است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه محصولات آتی این شرکت باشد. 


جیلی امیدوار است ارائه آخرین فناوری‌های هوشمند در بحث آپشن‌ها و مشخصات فنی، یک بسته کاملا رقابتی را عرضه کند. این محصول بیانگر زبان طراحی جدید جیلی است که می‌توان از تغییرات طراحی آن به‌خوبی متوجه شد. این کراس‌اوور بزرگ که تحت مفهوم «زیبایی‌گسترده» جیلی شکل گرفته است، بدنه‌ای عضلانی دارد که گلگیرهای برجسته، جدیدترین نسخه از جلوپنجره جیلی و چراغ‌های تمام LED از ویژگی‌های آن هستند. این کراس‌اوور پرچم‌دار جیلی با هدف برقراری تعادل بین فضا و کارایی، در دو نسخه  5 و 7نفره عرضه می‌شود. جیلی ادعا می‌کند هائویو فاقد بوی مضر خودروهای نو است زیرا تمام متریال داخلی آن تحت آزمایش‌های دقیق محیطی با سطحی ۲۰برابر بالاتر از استانداردهای ملی چین قرار گرفته است. این کراس‌اوور بزرگ همچنین به سیستم تصفیه هوای نوع CN95 هم مجهز شده که گفته می‌شود از سرنشینان حتی در برابر ویروس هم محافظت می‌کند. 


جیلی برای این کراس‌اوور فول‌سایز جدیدترین پیشرانه ۱.۸لیتری چهار سیلندر توربوشارژ خود را در نظر گرفته ۱۸۱اسب‌بخار قدرت و ۳۰۰نیوتون‌متر گشتاور دارد. نیروی این موتور توسط جعبه‌دنده 7سرعته دوکلاچه به‌صورت استاندارد به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود اما سامانه چهارچرخ محرک هم برای آن قابل‌سفارش خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =