کد خبر: 229732
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
تویوتا FJ کروز

اکنون شرکت تیونینگ آتوی‌کاستومز با معرفی پکیج جدیدی برای این محصول، موجب شگفتی بسیاری از علاقه‌مندان شده است. این شاسی‌بلند تویوتا برخلاف تصورات پیشین با کاهش ارتفاع روبه‌رو شده و از دامپرها و فنرهای جدید سود جسته البته هدف از انجام این پروژه افزایش سرعت و مانورهای شهری بوده که طبیعتا با کاهش وزن خودرو همراه شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،تویوتا اف‌جی‌کروز یکی از مدعیان آفرود است که طی سال‌های گذشته مخاطبان بسیاری در سراسر دنیا داشته، از این‌رو بارها شاهد اجرای پروژه‌های تقویتی این شاسی‌بلند ژاپنی در راستای ارتقای قابلیت‌های آفرودی بوده‌ایم.

اما اکنون شرکت تیونینگ آتوی‌کاستومز با معرفی پکیج جدیدی برای این محصول، موجب شگفتی بسیاری از علاقه‌مندان شده است. این شاسی‌بلند تویوتا برخلاف تصورات پیشین با کاهش ارتفاع روبه‌رو شده و از دامپرها و فنرهای جدید سود جسته البته هدف از انجام این پروژه افزایش سرعت و مانورهای شهری بوده که طبیعتا با کاهش وزن خودرو همراه شده است.

از این‌رو حذف لاستیک زاپاس از پشت خودرو یکی از ویژگی‌های بارز آن به‌شمار می‌رود. در این پروژه لاستیک‌های سبک‌تر هم به‌کار رفته‌اند و هم پیشرانه با تغییراتی در هدرز، اگزوز و... روبه‌رو شده که حاصل آن دستیابی به قدرت ۲۳۸اسب‌بخار و گشتاور ۳۴۳نیوتون‌متری بوده است. شاید در نگاه نخست ظاهر این شاسی‌بلند مغرور ژاپنی جذاب به‌نظر برسد اما یقینا برای طرفداران دو اتیشه اف‌جی‌کروز این تغییرات خوشایند نیست و نمی‌تواند پاسخگوی نیازهایشان باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =