کد خبر: 229779
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
بنتلی بنتایگا 2021 جدید 

به‌تازگی بنتلی نسخه فیس‌لیفت نخستین شاسی‌بلند خود را برای سال 2021 معرفی کرد.

 به گزارش «اخبار خودرو»،به‌تازگی بنتلی نسخه فیس‌لیفت نخستین شاسی‌بلند خود را برای سال 2021 معرفی کرد.

بنتلی بنتایگا ۲۰۲۱ با تغییرات ظاهری با الهام‌ از کنتیننتال GT، فلائینگ‌اسپر و استفاده از برخی فناوری‌های جدید در کابین معرفی شده است. در نمای جلو شاهد بازبینی طراحی جلوپنجره ماتریسی، چراغ‌های اصلی و فرم کلی سپر هستیم که ظاهری تهاجمی‌تر به آن بخشیده است. 
در نمای جانبی نیز رینگ‌های جدید بزرگ‌ترین تغییر به‌شمار می‌روند. اما اصلی‌ترین تغییر ظاهر این خودرو بازطراحی قسمت عقب است که شامل چراغ‌ها و سپر جدید می‌شود. در داخل نیز تغییرات چشمگیری وجود دارد؛ ازجمله آن‌ها می‌توان به کنسول مرکزی جدید اشاره کرد که شامل صفحه نمایشی 10.9اینچی با گرافیک لبه‌به‌لبه، فرمان جدید برگرفته از کنتیننتال GT و فلائینگ‌اسپر، تزئینات جدید درها و صندلی‌های کاملا جدید است. 


مهم‌ترین به‌روزرسانی کابین، سیستم سرگرمی نسل جدید است که ازطریق صفحه‌نمایش لمسی ۱۰/۹اینچی تمام‌دیجیتال با وضوح فوق‌العاده بالا و گرافیک‌های پویا کار می‌کند. ترکیب سیستم محرکه همچنان بدون تغییر باقی خواهد ماند. مدل ۲۰۲۱ ابتدا با پیشرانه Bentayga V8 به بازار عرضه خواهد شد. پیشرانه ۴لیتری تویین‌توربو خورجینی هشت‌سیلندر می‌تواند ۵۴۲اسب‌بخار قدرت و ۷۷۰نیوتون‌متر گشتاور تولید کند و به جعبه‌دنده اتوماتیک 8سرعته و سیستم تمام‌چرخ محرک استاندارد متصل می‌شود. بنتلی قصد دارد در آینده نسخه پلاگین-هیبرید و بنتایگااسپید را با پیشرانه ۶ لیتری W12 را به بازار عرضه کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =