براساس جدیدترین آمار منتشرشده میشلن باوجود افت ۴‌درصدی در ارزش برند خود توانسته است برای سومین سال متوالی به‌عنوان ارزشمندترین برند تایرساز خود را معرفی کند. 

به گزارش «اخبار خودرو»،براساس جدیدترین آمار منتشر‌شده میشلن باوجود افت ۴‌درصدی در ارزش برند خود توانسته است برای سومین سال متوالی به‌عنوان ارزشمندترین برند تایرساز خود را معرفی کند. 
اما به هر حال فاصله بین جایگاه نخست و دوم که در اختیار بریجستون است، کاهش یافته و این موضوع یعنی مسئولان بزرگ‌ترین کارخانه تولید تایر در ژاپن برای کسب جایگاه نخست خیز برداشته‌اند. 
کانتیننتال آلمان هم که روند مشابهی را طی چند سال اخیر (از ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۰) تجربه کرده است، کماکان در جایگاه سوم قرار دارد. بریجستون با افت ۶‌درصدی در سال ۲۰۱۶ جایگاه نخست خود را در اختیار میشلن قرار داد. براساس آمار Brand Finance؛ میشلن کماکان بیشترین امتیاز قوی‌ترین برند (BSI) را با امتیاز ۸۴ از ۱۰۰ را در اختیار دارد. 
این امتیاز باتوجه به ارزیابی تجارت، پایداری و ابتکارات فناوری کسب شده است. میشلن با تولید تایرهای پرینت سه‌بعدی که می‌تواند با شرایط جاده سازگار شود و نیازی به تعویض ندارد، توانست تاثیر چشمگیری بر این صنعت بگذارد. 
الکس هایگ (Alex Haigh)، مدیر برند فایننشال توضیح داد: «یک برند قدتمند، چیزی بیش‌‌از بازاریابی است. میشلن فروش مستقیم تایر را به مشتری‌ها خود از طریق خرده‌فروشی‌ها و اینترنت آغاز کرده است. حرکتی که به برقراری ارتباط مستقیم با مصرف‌کنندگان کمک می‌کند و به این شرکت اجازه می‌دهد تا اطلاعات ارزشمندی را جمع‌آوری کند. 
این شرکت همچنین محصولات زیربرند خود را گسترش داده و به آنها اجازه می‌دهد لاستیک‌ها را با قیمت رقابتی و کیفیت مناسب عرضه کند تا سهم بازار بیشتری را در اختیار داشته باشد.» 
در رده‌بندی سال ۲۰۲۰ قوی‌ترین برندهای تایرساز دنیا، پس از میشلن، بریجستون و کانتیننتال جایگاه چهارم تا دهم به ترتیب در اختیار گودیر، دانلوپ، هانکوک، پیرلی، مکسیس، یوکوهاما و سومیتومو قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوری IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۰
    0 0
    مشخص میشلن تایرساز خوبیه، این مطلبی هم که نوشتید خیلی خوب بود واقعا میشه گفت روزنامه دنیای خودرو با نویسنده های خوبش نامبر وان عالی عالی. خداقوت میگم به مجموعه خوبتون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =