مدیران خودرو

به جرأت می‌توان گفت مدرن‌ترین نمایندگی شرکت مدیران‌خودرو در شهر بروجن‌ واقع‌ در استان چهارمحال‌وبختیاری در فضایی به مساحت بیش‌از 2 هزار و 700 متر مربع احداث شده که کامل‌ترین امکانات و تجهیزات استاندارد تعمیرگاهی، فضای لوکس و دلنشین فروش را مطابق با استانداردهای شرکت مادر در اختیار دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت مدیران‌خودرو از سال‌های گذشته به‌عنوان یک شرکت موفق در زمینه توسعه شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش شناخته می‌شود. این شرکت در سال‌های اخیر باتوجه به توسعه برند و محصولات خود اقدامات گسترده‌ای را در این زمینه انجام داده و طرح ارتقای نمایندگی‌ها را اجرایی کرده است. 
از این‌رو همواره مورد توجه قرار دارد و حس مثبتی را به مخاطبان خود القا می‌کند. اما آن‌چه اکنون به آن پرداخته می‌شود، افتتاح یک نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش با طراحی استاندارد، فضا و امکانات عالی منطبق با استانداردهای شرکت مدیران‌خودرو در شهر بروجن با کد 278 (اعتمادی)  است. 


به جرأت می‌توان گفت مدرن‌ترین نمایندگی شرکت مدیران‌خودرو در شهر بروجن‌ واقع‌ در استان چهارمحال‌وبختیاری در فضایی به مساحت بیش‌از 2 هزار و 700 متر مربع احداث شده که کامل‌ترین امکانات و تجهیزات استاندارد تعمیرگاهی، فضای لوکس و دلنشین فروش را مطابق با استانداردهای شرکت مادر در اختیار دارد.نمایندگی اعتمادی (کد 278)، سابقه درخشان و طولانی‌مدتی در همکاری با مجموعه مدیران‌خودرو از سال 1389؛ به مدت یک دهه را در کارنامه خود دارد. با توجه به استقبال بالا از محصولات مدیران‌خودرو در سال‌های اخیر چه در شهرهای بزرگ و چه در شهرهای کوچک و همچنین افزایش تعداد و تنوع محصولات، مدیریت قوی و تلاش و کوشش برای پایداری در زمان تحریم‌ها و تهیه برنامه‌های توسعه با تمام مشکلات موجود و نگاه به آینده، مجموعه نمایندگان این برند را به ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر تشویق کرده است، که می‌توان به نمایندگی  اعتمادی (کد 278) در شهر بروجن اشاره کرد.


این نمایندگی بسیار مدرن با مجموعه‌ای از بهترین امکانات و کادر مجرب و آموزش‌دیده آماده انجام خدمات فروش و پس از فروش در بالاترین سطح کیفی و مطابق با استانداردهای شرکت مدیران‌خودرو در شهر بروجن است. البته این حجم سرمایه‌گذاری و امکانات حتی در شهر کوچکی مانند بروجن در شرایط فعلی می‌تواند نشان‌دهنده جدیت و عزم راسخ شرکت مدیران‌خودرو برای توسعه و پیشرفت و برنامه‌های گسترده آن در آینده و تعامل خوب و سازنده این برند با نمایندگی‌ها باشد. 
همچنین اعتماد نمایندگی‌ها به شرکت مدیران‌خودرو نسبت‌به برنامه‌های توسعه و آینده درخشان این برند  بسیار حائزاهمیت است.
نمایندگی 278 اعتمادی در شهر بروجن، در یکی از پرترددترین مسیرهای مواصلاتی کشور که استان‌های خوزستان و چهارمحال‌وبختیاری را به استان اصفهان متصل می‌کند، واقع شده که البته در این مسیر نمایندگی 278 به‌خوبی قابل‌رویت است و کلیه خودروهایی که از این مسیر درحال تردد هستند، می‌توانند از خدمات این نمایندگی بهره‌مند شوند. نمایندگی 278 را می‌توان نمادی از برنامه ارتقای شرکت مدیران‌خودرو برای آینده و گسترش و ارتقا شبکه فروش و خدمات پس‌از فروش آن دانست که با تعاملی درست و سازنده شکل گرفته است و از آن به‌عنوان حرکتی ارزشمند یاد کرد. 
این امر حاصل زحمات تیم  شبکه نمایندگی‌های شرکت مدیران‌خودرو و نماینده 278 بروجن، آقای اعتمادی است که نشان از آینده‌ای پر امید و مستمر دارد.

اعلام شرایط فروش «ام‌وی‌ام315‌پلاس» توسط مدیران‌خودرو
شرکت مدیران‌خودرو شرایط فروش محصول جدید خود یعنی «ام‌وی‌ام315‌پلاس» را اعلام کرد. این مدل با تغییرات در نمای خارجی (قسمت جلوپنجره، سپرجلو و رینگ‌ها) و تغییر کلی نمای داخلی مشابه ایکس22  همراه و همچنین شامل آپشن‌های روز نظیر سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، سیستم رهیاب ماهواره‌ای GPS، کنترل فشار بادتایرها TPMS، جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک و سیستم پایداری الکترونیکی ESP  است. 
بر اساس بخشنامه فروش منتشرشده، این هاچ‌بک جذاب با قیمت 290میلیون تومان به فروش خواهد رسید. در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند با پیش‌پرداخت 45‌درصدی و بهره‌مندی از تسهیلات 55‌درصدی در مدت 60 ماه اقدام به خرید این خودرو کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت رسمی این شرکت به نشانی www.mvmco.ir  مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =