کد خبر: 230884
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷
پراید

گروه خودروسازی سایپا با انتشار بیانیه‌ای نسبت به‌درج تیترها و مطالب غیرکارشناسی در برخی رسانه‌ها که داعیه تخصصی بودن نیز دارند، انتقاد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، در این بیانیه آمده است:

«متاسفانه توقف تولید خودرو پراید به‌مذاق برخی حاشیه‌پردازان خوش نیامده و این اتفاق که به‌نوعی پایان تفکر پرایدی و آغاز تحول در گروه خودروسازی سایپا بود، عده‌ای را سوگوار کم ‌شدن بهانه برای تاخت و تاز بر صنعتگران خودروسازی کشور و دغـــدغه‌مندان تولید ملی کرده است.

کسانی که تا دیروز صنعت‌خودرو کشور را با استناد به‌ ایمنی پایین و قدیمی ‌بودن تکنولوژی پراید به‌باد انتقاد می‌گرفتند، امروز آمار ارائه‌شده از تولید پراید وانت ۱۵۱ در سامانه کدال را ناشیانه دستاویز قرار داده و برای سایپا نسخه تولید زیرزمینی پراید سواری ۱۳۱ می‌پیچـــــند.

نکته تاسف‌بار اینکه این رسانه‌ها که داعیه تخصصی بودن نیز دارند، آمار تولید ۲ هزار و ۲۶۲ دستگاه خودرو پراید وانت ۱۵۱ در گزارش مردادماه سایپا در سایت کدال را که به‌نام «خانواده پراید» درج شده است، پرایدسواری قلمداد کرده و تولید زیرزمینی نامیده‌اند!

گروه خودروسازی سایپا ضمن احترام به‌تمام خبرنگاران و رسانه‌های همگانی که دلسوزانه برای اعتلای کشور به‌ویژه تولید ملی تلاش می‌کنند و نیز استقبال از نقدها و تحلیل‌های سازنده و پذیرش کمبودها و کاستی‌های به‌ارث‌رسیده از برخی تصمـــــیمات غلط گذشته در تاریخچه صنعت‌خودرو، پایان تولــــید پراید و تفکر پرایدی در صنعت‌خودرو کشور را افتخار سایپای جدید می‌داند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =