«مکسس» و «گودیر»؛ برترین تامین ‌کنندگان فورد

شرکت فوردموتور به‌تازگی از چنگ‌شین رابر و گودیر به‌عنوان برترین تامین ‌کنندگان جهانی خود در بیست ‌و ‌دومین جایزه سالانه فورد تقدیر کرده و به این دو شرکت نشان اختصاصی تامین‌ کنندگان برتر فورد را در سال ۲۰۲۰ اهدا کرده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»، کمپانی تایوانی چنگ‌شین‌رابر که آن را به‌نام مکسس می‌شناسیم،  به‌عنوان تامین‌کننده برتر سال در زمینه رعایت اصول توسعه پایدار لقب گرفته و گودیر هم جایزه عملکرد شرکت در روند تحویل را به‌نام خود در بیست‌ودومین جایزه سالانه فورد را که ۱۷ نوامبر به صورت مجازی برگزار شد، ثبت کرده است. 

در این مراسم فورد به شرکت‌هایی که فراتر از انتظار آنها در بحث تعهدات خود عمل کرده‌اند و به بالاترین سطح از کیفیت، هزینه، عملکرد و تحویل دست پیدا کرده‌اند، جوایزی را اهدا می‌کند.

این جایزه شامل چند دسته‌بندی شامل توجه به توسعه پایدار، افزایش سودآوری، انتخاب مردمی، فناوری خودران، تناسب اندام و سلامتی، شناخت ویژه و تنوع می‌شود.

حال طبق اعلام فورد، برند مکسس بیشترین تلاش را در حفاظت از محیط‌زیست داشته و اصول توسعه پایدار نسبت‌به سایر تایرسازان را بیشتر رعایت کرده است. 

اندی لی، مدیرعملیات مکسس در آمریکای‌شمالی گفت: «اولویت اصلی ما در مکسس کاهش تاثیر در محیط‌زیست بوده و ما تلاش می‌کنیم به این اطمینان برسیم که تمام تایرها مکسس برای توسعه پایدار مفید هستند. 

همچنین از پشتیبانی فورد در این روند قدردانی می‌کنیم و باور داریم پیشرفت قابل‌توجه ما در سال جاری به کمک این شرکت به‌دست آمده، البته این دومین جایزه‌ای است که مکسس از تولیدکنندگان خودرو در سال جاری دریافت می‌کند. سوبارو هم از این برند با جایزه عملکرد عالی محصولات در زمینه اهداف ایمنی، کیفیت، هزینه و روند تحویل تقدیر کرده است. 

در کنار مکسس، فورد به روند تحویل گودیر هم جایزه داده و شیوه این شرکت را به‌عنوان «رهبری مثال‌زدنی» در ارائه روش‌های فنی و تجاری برشمرده است زیرا برای رفع مشکلات منحصربه‌فرد فورد با ارائه راهکارهای خاص کمک بی‌سابقه‌ای کرده تا عملکرد محصولات فورد را ارتقا دهد.

کریس مگانا، معاون ارشد و مدیر تامین منطقه آمریکای‌شمالی گودیر گفت: «عهدی که ما با همکاران فداکارمان داریم، فراتر از انتظاراتی است که برای مشتریانمان برآورده می‌کنیم».

این دومین سالی است که گودیر توسط فورد به‌عنوان تامین‌کننده برتر شناخته می‌شود و نشان برترین تامین‌کننده جهانی را دریافت می‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

آخرین اخبار