کد خبر: 234624
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کیا K9

در ابتدای سال کمپانی خودروسازی کیا اعلام کرد که به‌دلیل تقاضای ضعیف دو خودرو کیا کادنزا و K900 در ایالات‌متحده آمریکا، عرضه آنان را در این کشور متوقف خواهد کرد و با عرضه نسخه‌های بهبودیافته روی بازارهای دیگر تمرکز می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در ابتدای سال کمپانی خودروسازی کیا اعلام کرد که به‌دلیل تقاضای ضعیف دو خودرو کیا کادنزا و K900 در ایالات‌متحده آمریکا، عرضه آنان را در این کشور متوقف خواهد کرد و با عرضه نسخه‌های بهبودیافته روی بازارهای دیگر تمرکز می‌کند.

معرفی کیا K9؛ سدان بزرگ لوکس کره‌ای

کیا با دنبال کردن نقشه راه جدید خود، چندی پیش نسخه کاملا جدید کیا K8 یا همان خودرو کیا کادنزا در برخی بازارهای جهانی را معرفی کرد که تنها یک نسخه میان‌نسلی بوده و چندسالی زمان برای طراحی و توسعه نسل جدید این خودرو می‌خرد. با این حال نسخه جدید کیا K8 با تغییرات اساسی رونمایی شد تا بیش‌تر از یک نسخه فیس‌لیفت، به‌یک خودرو نسل جدید شبیه شود و به‌تقویت بازار خودروهای بی‌رمق سدان کمک کند.

معرفی کیا K9؛ سدان بزرگ لوکس کره‌ای

حالا بعد از کیا K8، به‌تازگی کمپانی خودروسازی کیا نسخه فیس‌لیفت کیا K9 یا همان خودرو کیا K900 را معرفی کرده است که این مدل هم بیش‌تر از این‌که یک فیس‌لیفت میان‌نسلی باشد، تغییراتی به‌اندازه ورود به‌یک نسل جدید دریافت کرده است تا جانی دوباره به‌پیکر نیمه‌جان بازار خودروهای سدان بدهد و مشتریان را بار دیگر برای ورود به‌بازار خودروهای سدان ترغیب کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =