کد خبر: 236328
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲
تویوتا توندرا ۲۰۲۲

از نظر فنی تویوتا توندرا ۲۰۲۲ جدید قبلا رؤیت شده بود. حالا ژاپنی‌ها پس از انتشار تصاویر جاسوسی این خودرو یک تصویر رسمی و واضح از نمای جلوی این پیکاپ تازه‌نفس منتشر کرده‌اند.

به گزارش «اخبار خودرو»،از نظر فنی تویوتا توندرا ۲۰۲۲ جدید قبلا رؤیت شده بود. حالا ژاپنی‌ها پس از انتشار تصاویر جاسوسی این خودرو یک تصویر رسمی و واضح از نمای جلوی این پیکاپ تازه‌نفس منتشر کرده‌اند.

استفاده از سیستم تعلیق جدید برای تویوتا توندرا

تویوتا همچنین به‌صورت قطره‌چکانی اطلاعات گوناگونی را از توندرا ۲۰۲۲ منتشر می‌کند، زیرا اواخر سال جاری معرفی خواهد شد. اما حالا در تیزر جدید می‌توانیم نگاهی به سیستم تعلیق عقب بدون فنر تخت داشته باشیم. اگرچه نسل فعلی تویوتا توندرا از اکسل عقب سنتی با فنرهای تخت چندلایه استفاده می‌کند (مشابه نمونه‌های به‌کار رفته در پیکاپ‌هایی همچون فورد F-150 و شورولت سیلورادو) اما طراحی جدید سیستم تعلیق در توندرا ۲۰۲۲ نوید سواری و عملکرد بهتری را می‌دهد.

استفاده از سیستم تعلیق جدید برای تویوتا توندرا

به این ترتیب گیراترین نسخه توندرا می‌تواند با محصولاتی همچون رپتور و سیستم تعلیق مستقل آن رقابت کند. تویوتا هنوز به جزئیاتی همچون استفاده یا عدماستفاده از همین طراحی سیستم تعلیق در مدل‌های پایه اشاره نکرده است. همچنین مشخص نیست آیا فقط مدل TRD Pro از این طراحی سود خواهد برد یا خیر؛ اما ژاپنی‌ها قول داده‌اند تنظیمات سیستم تعلیق این خودرو از نظر عملکرد در جاده و آفرود بسیار خوب باشد.

استفاده از سیستم تعلیق جدید برای تویوتا توندرا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =