کد خبر: 238071
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۱
آئودی TT RS

آئودی TT RS هریتیج نسخه ای مخصوص از کمپانی آئودی است که به عنوان آخرین نسخه از آئودی TT Rهای تولیدی در بازار آمریکا در نظر گرفته شده است. 

به گزارش «اخبار خودرو»،آئودی TT RS هریتیج نسخه ای مخصوص از کمپانی آئودی است که به عنوان آخرین نسخه از آئودی TT Rهای تولیدی در بازار آمریکا در نظر گرفته شده است.
کمپانی آئودی پیش تر هم اعلام کرده بود که سال ۲۰۲۲ پایان تولید مدل محبوب TT RS خواهد بود و حالا با معرفی نسخه‌ای تولید محدود از این خودرو با نام آئودی TT RS هریتیج می خواهد پایانی باشکوه برای این خودرو رقم بزند. اگرچه آئودی TT RS همچنان در بازار عرضه خواهد شد، اما در آمریکا دیگر خبری از نسخه RS نیست و مشتریان تنها می توانند نسخه های TT و TTS را سفارش دهند. آئودی TT RS هریتیج در پنج رنگ مخصوص عرضه می شود و از هر رنگ این خودرو تنها ۱۰ دستگاه تولید خواهد شد و این یعنی تولید کلی این خودرو محدود به ۵۰ دستگاه می شود.
با توجه به توقف تولید این نسخه خاص در آمریکا و عرضه محدود در آخرین سری، احتمالاً نظر بسیاری از کلکسیونرها به خرید این آلمانی جذاب جلب شود. رنگ‌های به کاررفته در این خودرو با الهام از مدل افسانه ای آئودی کواترو است و حتی در قسمت عقبی شیشه های کنار نام کواترو نقش بسته تا ادای احترامی به این مدل کلاسیک و جذاب باشد.
زیر کاپوت همان پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ ۵ سیلندر را داریم که توان تولید نهایت قدرت ۳۹۴ اسب بخار و نهایت گشتاور ۴۸۰ نیوتن متر را دارد.
انتقال قدرت از پیشرانه از طریق جعبه‌دنده ۷ سرعته دوکلاچه به تمام چرخ ها منتقل می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

آخرین اخبار