موتوسل

تامین باکیفیت‌ترین روغن پایه در کنار ادتیوهای معتبر از مشهورترین برندهای دنیا باعث تمایز محصولات گروه دیزل موتوسل نسبت به سایر محصولات دیزلی است که از سوی بخش خصوصی عرضه می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،حسین افضلی با سابقه 20سال فعالیت در استان کرمان، به وسایل نقلیه سنگین دیزلی جدید و قدیم خدمات ارائه می‌دهد. این اتوسرویس‌کار با فروشگاه «پیشتاز» بیش از نیمی از تجربه 20 ساله خود را با موتوسل همراه بوده است. با وی هم‌صحبت شدیم تا دلایل موفقیت این برند را در گروه محصولات دیزلی بررسی کنیم.

«صداقت»، «آزمایش» و «کیفیت» سه راز موفقیت روغن‌موتورهای گروه دیزل موتوسل
افضلی در پاسخ به اولین پرسش درخصوص عوامل موفقیت موتوسل، پیش از هرچیز به صداقت در ارائه محصولات باکیفیت اشاره کرد و در وهله دوم، به استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها و ماشین‌آلات آزمایشگاهی اشاره کرد زیرا این اقدام منتج‌به ارزیابی کیفی محصولات و شناسایی اشکالات احتمالی در سریع‌ترین زمان ممکن پیش از هرگونه اتفاقی شده است. همچنین تامین باکیفیت‌ترین روغن پایه در کنار ادتیوهای معتبر از مشهورترین برندهای دنیا باعث تمایز محصولات گروه دیزل موتوسل نسبت به سایر محصولات دیزلی است که از سوی بخش خصوصی عرضه می‌شود.

«موتوسل HP» مخصوص رانندگان فراموشکار!
در پرسش دوم به بررسی سبد محصولات دیزلی موتوسل پرداختیم؛ حسین افضلی مدعی بود بر تمام محصولات موتوسل اشراف دارد و از آنها برای ارائه خدمت به مشتریان خود استفاده کرده است. به گفته او، درحال‌حاضر هیچ خلأ و کمبودی برای جایگزینی محصولات موتوسل با نمونه ذکر شده توسط کارخانه سازنده خودرو وجود ندارد. وی همچنین درباره محصولات HP توضیحات بیشتری داد. به باور ایشان نه‌تنها در سبد محصولات موتوسل، بلکه به نقل قول از خود رانندگان وسایل نقلیه سنگین، در میان سایر محصولات عرضه‌شده در اتوسرویس پیشتاز نیز این گروه محصول از ویژگی‌ها و مزایای خاصی همچون قابلیت حفظ فشار بالای روغن در شرایط سخت، پایداری حرارتی بالا و مقاومت عالی در برابر اکسیداسیون، خواص عالی ضدسایش و ضدخوردگی و افزایش طول عمر موتور به دلیل قابلیت خنثی سازی ضایعات اسیدی حاصل از احتراق برخوردار است. همچنین هنگامی که رانندگان کیلومتر تعویض را فراموش می‌کنند این محصول در بالاترین پیمایش‌ها نیز بهترین کارایی را نشان داده، به همین دلیل افضلی به این نتیجه رسیده است محصول HP بهترین گزینه برای استفاده در پیمایش‌های بیشتر از حد استاندارد است. به نحوی که پس از بازکردن پیشرانه و یاتاقان‌ها در کیلومترهای حتی بالاتر از ۳۰ هزار نیز مشکلی مشاهده نشده، به‌همین‌دلیل بین رانندگان تبدیل به محصول «نامبروان» یا انتخاب نخست، حتی در خارج از این اتوسرویس شده است.

بیمه‌نامه‌ محصول «HP» برای آرامش خاطر
افضلی در ادامه توضیحات خود درباره محصول HP تصریح کرد به قدری اطمینان از کیفیت این محصول بالاست که تولیدکننده اقدام به ارائه بیمه‌نامه برای پاسخگویی دربرابر مشکلات فنی احتمالی در پیشرانه به خاطر استفاده از این روانکار کرده است. البته استفاده سالانه هزاران تن از این محصول به ما ثابت کرده مشکلی به وجود نخواهد آمد.

محصول «یوروتری» موتوسل و دلایل سبز بودن رنگ آن
در پایان مصاحبه توجه‌مان به محصول یورو III موتوسل جذب شد که به جای رنگ زرد، از رنگدانه‌های سبز در آن استفاده شده است، دلیل این موضوع را از آقای افضلی جویا شدیم. ایشان در پاسخ گفت: «احتمالا دلیل استفاده از این رنگ، پیروی این محصول از الزامات یورو برای سازگاری با محیط‌زیست است.»
وی گفت این محصول بعد از مدتی به‌دلیل دارا بودن خاصیت پاک‌کنندگی به رنگ سیاه متمایل می‌شود. وی اضافه کرد: «دلیل اصلی پیشنهاد این محصول به مشتری، چهارفصل بودن استان‌ کرمان و برخی مناطق سرد است. این گرانروی باعث می‌شود در چنین شرایطی هنگام استارت فشار کمتری به پیشرانه وارد شود. خوشبختانه این محصول در این زمینه نیز موفق عمل کرده و هیچگاه شاهد افت فشار و کاهش درجه ویسکوزیته آن نبودیم.»

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =