کد خبر: 238682
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
ریگان خودرو

کوپا T210 محصولی از ریگان‌خودرو است که نسخه کوپه از کراس‌اوور چینی زوتی T600 Coupe محسوب می‌شود. این خودرو یکی از پرآپشن‌ترین محصولات چینی بازار در زمان عرضه محسوب می‌شد. 

به گزارش «اخبار خودرو»،باآغاز سال ۱۳۹۷ و عرضه پررقابت خودروهای وارداتی، نیاز به‌حضور خودرویی درسطح کیفی بالا و طراحی مناسب احساس می‌شد که در این ایام خودرویی جدید به‌نام کوپا از گروه ریگان‌خودرو وارد بازار شد.
کوپا T210 محصولی از ریگان‌خودرو است که نسخه کوپه از کراس‌اوور چینی زوتی T600 Coupe محسوب می‌شود. این خودرو یکی از پرآپشن‌ترین محصولات چینی بازار در زمان عرضه محسوب می‌شد.
اگرچه ریگان‌خودرو با حواشی بسیاری پس از عرضه کوپا مواجه شد، اما درهر صورت تعداد قابل توجهی از این خودرو تحویل مشتریان شده و هم‌اکنون درسطح کشور درحال تردد هستند. پس از حضور این خودرو و فروش محدود در بازار کشور، شاهد برخی مشکلات عملکردی در این خودرو بودیم که می‌توان به‌نسبت بالای مصرف سوخت و آسیب‌هایی مشاهده‌شده در منیفولد دود خروجی و آلایندگی به‌نسبت بالا و ... اشاره کرد که البته کیفیت پایین بنزین موجود در کشور مقصر اصلی این مشکلات است.
در این راستا متخصصانی در شرکت ریگان‌خودرو اقدام به‌بررسی این مشکل کرده‌اند و اگرچه کمی دیر، اما بالاخره آپدیتی را ارائه داده‌اند که می‌تواند این مشکلات را برطرف کند. تغییراتی که ریگان‌خودرو روی خودروهای کوپا برای رفع این مشکلات انجام می‌دهد، آپدیت‌هایی نظیر سیستم ECU و یا تغییر شاخص درمعیار آلایندگی خودرو براساس شرایط فعلی است و همچنین تغییراتی مکانیکی درموتور نیز انجام می‌شود تا راندمان پیشرانه افزایش یابد. درحال حاضر بیش از 100 خودرو کوپا توسط ریگان‌خودرو آپدیت شده که سبب شده است آلودگی مونواکسید کربن به‌میزان 50 درصد کمتر شود و همچنین راندمان موتور درشتاب‌گیری بالاتر برود و همچنین مصرف سوخت کاهش یابد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =