کد خبر: 239229
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
پیکاپ ریچ

پیش از این دو پیکاپ از برندهای چانگان و گریت‌وال به بازار مکزیک راه یافته‌اند و دانگ‌فنگ ریچ 6 سومین پیکاپ آفرودی چینی است که وارد این کشور در آمریکای‌لاتین می‌شود.

به گزارش «اخبار خودرو»،دانگ‌فنگ چین تصمیم گرفته است نسخه آفرودی ریچ 6 را برای عرضه به بازار مکزیک آماده کند و به نبرد با دو حریف هموطن خود برود. پیش از این دو پیکاپ از برندهای چانگان و گریت‌وال به بازار مکزیک راه یافته‌اند و دانگ‌فنگ ریچ 6 سومین پیکاپ آفرودی چینی است که وارد این کشور در آمریکای‌لاتین می‌شود. استفاده هوشمندانه دانگ‌فنگ از همکاری خود با نیسان و تبلیغ محصول خود به‌عنوان یک نیسان چینی، تاثیر شگرفی بر جلب‌توجه مخاطبان در کشورهای درحال‌توسعه داشته است.
دانگ‌فنگ‌ریچ6 نیز در سایت مشترک دانگ‌فنگ و نیسان در چین با نام ژنگژو نیسان ساخته می‌شود و همین مساله باعث افزایش اعتماد مشتریان به این پیکاپ چینی شده است. نسل جدید دانگ‌فنگ ریچ براساس پلت فرم نیسان NP300 ساخته شده است و اشتراکات فراوانی با پیکاپ نیسان دارد. این پیکاپ آفرودی ابعاد بیرونی و قابلیت‌های مدل سنتی را با طول 5290میلی‌متر، عرض 1850میلی‌متر و فاصله بین دو محور 3150 میلی‌متر حفظ کرده و 800 کیلوگرم ظرفیت بار را همچنان ارائه می‌دهد. تنها تفاوت ریچ 6 با مدل قبلی، افزایش 20میلیمتری ارتفاع از سطح زمین است.

نسخه آفرودی «پیکاپ ریچ» راهی بازار می‌شود

زیر کاپوت دانگ‌فنگ ریچ 6 یک پیشرانه توربودیزل 2.3 لیتری از نیسان قرار دارد که حداکثر 163اسب‌بخار قدرت و 379نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس اتوماتیک هشت سرعته ZF نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌ها را در پیکاپ ریچ برعهده دارد. تریم‌های 2H، 4H و 4L در این پیکاپ قابل دسترسی هستند. صندلی‌های چرمی و سیستم صوتی به همراه نمایشگر 8اینچی لمسی ازجمله تجهیزات استاندارد ریچ6 هستند. به گزارش خودروبانک، مشتریان مکزیکی می‌توانند نسخه آفرودی این خودرو را با پرداخت مبلغی بیشتر خریداری کنند و در ازای آن این موارد را تحویل بگیرند: فنرهای بزرگ‌تر و قوی‌تر، فاصله 220میلی‌متری از سطح زمین، روکش پلاستیکی جلوپنجره و گلگیرها، پله‌های جانبی به صورت استاندارد، قلاب‌های سقفی طولی و رینگ‌های 17اینچی با لاستیک‌های AT از برند جی‌تی.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =