کد خبر: 239284
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۸
سدان جدید جیلی

جیلی یکی از خودروسازان بزرگ چینی است که طی سال‌های اخیر با خرید برندهایی همچون ولوو و لوتوس، سعی در تولید محصولاتی جهان‌محور و همه‌پسند دارد.

به گزارش «اخبار خودرو»،جیلی یکی از خودروسازان بزرگ چینی است که طی سال‌های اخیر با خرید برندهایی همچون ولوو و لوتوس، سعی در تولید محصولاتی جهان‌محور و همه‌پسند دارد. بنابر اطلاعاتی که از وزارت صنعت چین به‌بیرون درز کرده است، چهار محصول جدید از جیلی در اداره سازمان صدور گواهینامه چین به‌ثبت رسیده‌اند و تاکنون مشخصات سه‌خودرو از چهار محصول جدید جیلی مشخص شده است.

عرضه کراس‌اوور و سدان جدید جیلی

این سه‌خودرو شامل جیلی BINYUE، جیلی بین‌رای یا همان جیلی GC6 جدید و جیلی آیکون جدید می‌شوند. موتور توربوشارژر بنزینی با کد BHE15 قلب تپنده هر سه‌خودرو است و این پیشرانه چهار سیلندر است و 1499 سی‌سی حجم دارد و نهایت قدرت آن نیز 181 اسب‌بخار است. جیلی BINYE یا جیلی کول‌ری یک شاسی‌بلند جمع‌وجور است و بیشترین حجم تغییرات را در نسل جدیدش تجربه خواهد کرد. جیلی کول‌ری از الگوی جدید طراحی محصولات این شرکت بهره می‌برد که شامل چراغ‌های به‌هم پیوسته در عقب و چراغ‌های باریک در جلو می‌شوند. سدان جیلی بین‌رای براساس پلت‌فرم نسل قبلی شکل گرفته است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =