کد خبر: 239285
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۸
جک J7

سری سدان‌های جک با پیشوند J شناخته می‌شوند و در کشورمان بسیار محبوب هستند. تاکنون سه‌محصول از این سری شامل جک J3، جک J4 و جک J5 به‌بازار ایران عرضه شده‌اند و اکنون کرمان‌موتور در تلاش است جک J7 را وارد بازار کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،سری سدان‌های جک با پیشوند J شناخته می‌شوند و در کشورمان بسیار محبوب هستند. تاکنون سه‌محصول از این سری شامل جک J3، جک J4 و جک J5 به‌بازار ایران عرضه شده‌اند و اکنون کرمان‌موتور در تلاش است جک J7 را وارد بازار کند. با توجه به‌شماره جک J7 یعنی عدد 7، با خودرویی کشیده مواجهیم. رینگ‌های در نظر گرفته شده برای خودرو نیز از نوع 18 اینچی است و این خودرو معمولا با تریم لیمیتد به‌دست مصرف‌کنندگان مکزیکی می‌رسد که سقفی مشکی‌رنگ (متفاوت از رنگ بدنه) دارد و این سقف پانوراما قابلیت باز شدن یا سانروف را نیز در خود جای داده است.

عرضه جک J7 به بازار خودرو مکزیک

زیر کاپوت جک J7 پیشرانه نام‌آشنای چینی‌ها یعنی موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر قرار دارد که حداکثر 148 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. خودرونویسان مکزیکی توقع داشتند با وجود چنین پیشرانه‌ای، جک از گیربکس اتوماتیک معمولی برای جک J7 استفاده کند. با این حال مهندسان جک تصمیم گرفته‌اند از گیربکس CVT برای جک J7 استفاده کنند. انتخابی که موجب شده است عملکرد اقتصادی خودرو تقویت شود و البته شتاب و کشش آن کاهش یابد.

عرضه جک J7 به بازار خودرو مکزیک

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =