کد خبر: 239413
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۲
بایک BJ40

بایک BJ40 یک آفرودر چینی است که با کپی‌برداری از محصولات شرکت آمریکایی جیپ طراحی شده و طی چند سال اخیر بارها در نمایشگاه‌های خودرو داخلی مشاهده شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،بایک BJ40 یک آفرودر چینی است که با کپی‌برداری از محصولات شرکت آمریکایی جیپ طراحی شده و طی چند سال اخیر بارها در نمایشگاه‌های خودرو داخلی مشاهده شده است. درنهایت این خودرو در پارکینگ شرکت دیارخودرو مشاهده شد؛ اما تاکنون خبری از عرضه آن به‌بازار ایران مخابره نشده است. درهمین حال نسخه ویژه‌ای از BJ40 درچین معرفی شده تا توجه دختران علاقه‌مند به‌آفرود را به‌خود جلب کند.

معرفی نسخه دخترانه از بایک BJ40

نام کامل این نسخه BJ40 RING TOWER CHAMPION EDITION 2022 است و طراحان بایک سعی کرده‌اند تا برخی اِلِمان‌های دخترانه را در این خودرو لحاظ کنند. برای مثال قسمت بار خودرو دو تکه طراحی شده است؛ چرا که مطابق تحقیقات این شرکت، دختران به‌این طرح در قسمت بار علاقه بیشتری دارند. زیر کاپوت بایک BJ40 تاور چمپیون ادیشن نیز پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با 221 اسب‌بخار قدرت و 380 نیوتون‌متر گشتاور قرار گرفته و گیربکس هشت‌سرعته اتوماتیک در این خودرو وظیفه انتقال قدرت به‌هر دو دیفرانسیل را برعهده‌ دارد. بایک با هدف بهبود توزیع وزن برای قسمت جلو خودرو از آلومینیوم استفاده کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =